Drive thru verjaardag

Discussie in 'De lounge' gestart door Saren, 4 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,

mijn vriend wordt deze maand 40 jaar. Ik wilde eigenlijk een surprise party organiseren voor hem maar door de huidige maatregelen is dit helaas niet mogelijk. Omdat ik deze bijzondere leeftijd niet zomaar voorbij wil laten gaan zat ik te denken aan een drive thru.

Ik zal het ‘s ochtends buiten versieren en ik zat te denken om een sta tafel neer te zetten met (plastic) champagneglazen gevuld met champagne en ik wilde even kijken voor een bedankje om mee te geven voor degene die langs zijn geweest.
    Er komen in totaal maar 5 of 6 auto’s langs rijden. Dus ja ik vraag me af of een statafel dan wel nodig is? Want er komt geen heel grote stoet voorbij rijden maar wil het toch wel een beetje aankleden.
    Wat zouden jullie doen of heeft iemand al ervaring met een drive thru?

Liefs Saren

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.292
    17.178
    113
    Ik zou gewoon niks doen

Lies1611, Knuffelmonster, Amy32 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.827
    18.545
    113
    Vrouw
    Het lijkt mij persoonlijk helemaal niks.
    Is het geen optie om het op een later moment te vieren?

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou eerder vragen of iedereen een leuke kaart wilt sturen of leuke persoonlijk filmpje. En dan als het weer kan hem een surprise party geven zoals je van plan was.

Ik vind deze drive ideetjes leuk voor jonge kinderen maar verder niet eigenlijk.

Forumnaam vindt dit leuk.
  5. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.680
    18.753
    113
    Vrouw
    Voor een 40 jarige zou ik niets doen.
    Mss klinken met familie via een online sessie maar meer niet.

6. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Persoonlijk ben ik ook niet van de drive thru feestjes. Het is het allemaal niet niet. En heel eerlijk denk ik ook niet dat mensen er echt op zitten te wachten. Het is gewoon niet gezellig en buiten dat is het ook nog koud buiten. Ik zou het samen heel gezellig maken en het feestje voor later bewaren.

Knuffelmonster en Neuzeke vinden dit leuk.
  7. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.923
    5.839
    113
    Hier in de straat was laatst ook zo’n verjaardag. Werd 30. Hadden het huis en de oprit versierd. Wat tafels met (voorverpakt) lekkers buiten. Sommige auto’s die langskwamen hadden ook iets van 30 of slingers op hun auto. Zag er erg leuk en gezellig uit! Gewoon doen als het je leuk lijkt:).

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina