drngende vraag

Discussie in 'Miskraam' gestart door ikkes, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkes

ikkes Lid

24 jul 2006
    67
    0
    0
    Wie heeft dit wel eens meegemaakt:

- Paar dagen ongesteld, iets vroeger als normaal maar veel korter!
    - Het stopt, test gedaan toch negatief!
    - Soort van bandenpijn blijft!
    - Je doet een test en toch positief!
    - Paar uur later, plasje helder rood bloed en je veegt iets van stolsels af
    - Daarna niets meer!

?

2. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Sorry meid, ik kan je niet helpen! Succes.

3. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Zou het een innesteling kunnen zijn? Die is iets eerder dan je ongesteldheid en kan ook gepaard gaan met wat bloed. De negatieve test kan je verklaren doordat je NOD nog niet geweest is en je dus te vroeg bent. Als je het echt wilt weten zou ik over een paar dagen nog eens testen. Laat je weten wat de uitkomst is?

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Als je een positieve test hebt gehad, daarna bloedverlies en stolsels en daarna een negatieve test, denk ik dat het er niet goed uitziet, meis...
    Mocht er inderdaad sprake zijn van een miskraam, dan klopt het dat je nog even wat klachten houdt. Maar het lijkt me van belang dat je even contact hebt met je huisarts of verloskundige.

Veel succes en sterkte meid. Ik duim dat het toch goed is.

5. ikkes

ikkes Lid

24 jul 2006
    67
    0
    0
    Bedankt meiden, maar tis een vraag die ik voor iemand anders stel. Het rare is gewoon dat het niet door lijkt te zetten. Wat ze u verloren is is nog geen 1/10de van een menstru terwijl ze bij vorige miskramen leegloop had.

En het ws negatieve test - licht verlies - positieve test - amper iets van verlies

6. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    ik had ook licht verlies paar dagen eerder dan normaal. daarna heel hevig bloedverlies met stolsels ik denk nu aan tweede miskraam ben nu dus al met al twee weken aan het vloeien licht en daarna veel .dus ze zou best zwanger kunnen zijn en andes ik weet ook niet ons lichaam is allemaal anders lees ik hier en daar de zelfde symtonen is het toch weer anders sterkte er mee.

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Het zou nog een innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik zou opnieuw testen en als die positief is, contact opnemen met een verloskundige. Die kan een echo maken om te kijken of er sprake is van zwangerschap.

Succes.

8. fidji

fidji Lid

19 sep 2006
    18
    0
    0
    Hey,

Ik heb ook een soortgelijk probleem. Bloeding de ene dag de andere dag niets meer. Ben op 3/10 ongesteld geworden gedurende 2 dagen , dan 5 dagen niets, op 10/10 terug bloeding, 4 dagen niets en dan nu zaterdag terug en nu weer niets meer. Heb gisteren een hele dag hoofdpijn gehad, ben sinds 2 weken misselijk en heb ook een soort van bandenpijn. Weet ook niet wat.En heb ook gezwollen borsten
    Heb op 07/09 een curretage gehad. Heb naar de gynaecoloog gebeld en hij zei dat op 3/10 mijn nieuwe cyclus terug gestart is.Heb na de curretage een controle gehad en alles was perfect in orde.

Iemand ervaring hiermee?

Zoals je aan mn banner kan zien kan ik nog niet testen.

9. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Fidji, heb je na 3 oktober je controle gehad? Want (volgens mij had ik dat al eerder gezegd) ik heb de 12e controle gehad en toen stond er een prachtig ei klaar. Anders zou ik gewoon nog even bellen met de gyn, beter 1x teveel gebeld dan 1x te weinig.

10. fidji

fidji Lid

19 sep 2006
    18
    0
    0
    Hey Piet,

Ik heb op 15 september een controle gehad en alles was perfect in orde.Hij zei me dat ik na de volgende regels terug mocht starten met een nieuwe zwangerschap.
    En vorige week heb ik hem gebeld en hij zei me dat ik perfect mocht beginnen rekenen vanaf 3/10.

Zou dit een nieuwe zwangerschap betekenen?

11. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Als je op 3 oktober ongesteld bent geworden, zou je nu pas je ei hebben gehad. Dus dan kan je nog niet zwanger zijn.

Mocht je op 3 oktober een innestelingsbloeding hebben gehad, dan zou je nu lang en breed positief moeten kunnen testen.

Dus ik zou als ik jou was, toch even een test kopen.
    Hopelijk krijg je een positieve uitslag!

Deel Deze Pagina