hallo ik zet een poll hierneer voor 2 meisjes namen. kan namelijk niet kiezen. ben nog wel niet zwanger maar wil meningen weten van iedereen hier. iemand die nog een speciale naam weet mag me dat altijd vertellen natuurlijk
Ik heb voor caitlin gekozen maar ik moet zeggen dat je inderdaag 2 mooie namen hebt uitgezocht.. Dit zijn ook de namen die ik heel mooi vind.. Succes met je keuze..
grappig.. britt is al zo'n 3 jaar onze vaste meiden naam...ben nog niet zwanger maar die staat al erg lang vast! dus je snapt mijn keuze! liefs nina
wow, ofwel moet jij voor 2 meisjes (of een tweeling gaan) want dit is niét makkelijk... 't zijn 2 heel mooie namen maar ik koos uiteindelijk voor Britt - kort en krachtig
Britt, alhoewel die wel veel voorkomt. Een vriendin van mij heeft een Britte, ook erg leuk en iets origineler dan Britt.
Dan vind ik britt leuker. Inderdaad 2 hele mooie namen, maar nu ben ik dan wel nieuwsgierig (hoe nieuwsgierig ik ook ben) of je al een jongensnaam in gedachten hebt, en wat dat dan voor naam is...ben benieuwd. Liefs Happy