Hallo meiden, Ik ben benieuwd na hoeveel tijd de uitslag bekend is van een zaadtest? Mijn man heeft vrijdag zijn zaad ingeleverd, maar is vergeten te vragen wanneer de uitslag bekend is! Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt, groetjes S
Wij kregen het te horen bij de volgende afspraak. Miss dat je even kunt bellen dan hoor je het vanzelf wel wanneer de uitslag er is. Veel succes, hopelijk is alles goed met de zwemmertjes van je man. Liefs wolly
Hoi Wolly Zou idd even naar de Huisarts kunnen bellen, maar ik heb het daar eigenlijk helemaal gehad!De eerste afspraak was echt niet leuk, voelde ons niet serieus genomen! Zijn immers al een jaar bezig en nog niet zwanger! Hij vroeg echt helemaal niets, pakte alleen een lab formulier voor de zaadtest en daar moesten we het maar even mee doen! Lam geslagen verlieten wij de spreekkamer! Ga het liefst naar een andere huisarts, maar goed ik ga nu maar eerst voor de uitslag van de test en een doorverwijzing naar de gyn! Zal anders van de week ff bellen voor een afspraak te maken. Ik dacht misschien hebben andere meiden hier ervaring mee, zodat ik weet wanneer ik ongeveer kan bellen of een afspraak kan maken. Dus mochten er nog wel meiden zijn die hier ervaring mee hebben, hoor ik het graag! Maar Wolly, jij heel veel succes met de laadste lootjes en geniet er lekker van! Groetjes
Hoi Seat, Mijn man heeft 2x een zaadtest laten doen en beide keren na 5 dagen de uitslag. Als jullie al een jaar bezig zijn kan je toch een verwijzing van je huisarts vragen? In het ziekenhuis gaan ze dan waarschijnlijk ook een zaadonderzoek doen. Succes. Grt Vanilia
Wat een botte huisarts zeg, je gaat er heen omdat je niet zwanger raakt in een jaar tijd en dat hij dan zo reageerd pfff. Kun je geen andere huisarts zoeken? die jullie wel serieus nemen. Hopelijk stuurt hij jullie snel (zal wel moeten naar 1 jaar proberen) door naar de gyn en worden jullie daar wel serieus genomen. Dankje wel voor je succes wensen en genieten doen we zeker. Liefs wolly