Is er iemand die dit herkent? Het begon met een beetje een beursig pijnlijk gevoel rechts van mijn navel maar het is nu eigenlijk ook vooral onder mijn navel. Buik (vooral mijn navel) is ook behoorlijk gevoelig bij aanraking en het voelt alsof er een soort bobbeltje onder mijn navel zit ofzo. De pijn is wel vrij oppervlakkig, en is er vooral als ik sta of buk en als ik nies of hoest voelt het echt alsof er iemand met een mes in mijn buik steekt. Verder beweegt de baby gewoon goed, geen bloedverlies.. Maandag heb ik controle bij de vk dus dan wil ik het sowieso ff navragen als het er dan nog is. Maar vroeg me dus af of iemand dit herkent? Ik kan me van mijn vorige zwangerschap niet herinneren dat ik dit had.
Ik had tijdens mijn tweede zwangerschap (dus niet bij mijn eerste zwangerschap) een scherpe pijn links boven mijn navel. Als ik bukte dan voelde het ook als een scherpe pijn als een mes die in mij stak. Ik heb dat toen ook aan de verloskundige gevraagd en zij vertelde dat dit kwam door de druk die ontstaat op mijn buik. Mijn kindje lag daar met z'n billetjes en de druk gaf deze scherpe pijn. Heb je het al aan je eigen verloskundige gevraagd?
Ik had het bij mijn eerste zwangerschap wel en bij mijn tweede niet. Nu ineens vorige week wel. Het kan aan de ligging van je kindje liggen begreep ik (vond er online iets over).