kapotte billen vd mandarijnen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marieken, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    Mijn zoontje is gek op mandarijnen, maar heeft ook vreselijk last van kapotte billen. echt open wonden. nu is hij ziek en eet bijna alleen mandarijnen, en heeft ineens weer vreselijke pijn onderaan.
    kan het ene de oorzaak zijn van het ander?
    zn ontlasting is wel netjes.

2. Oemie

Oemie Actief lid

6 sep 2009
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft ook weleens verschrikkelijke pijn gehad door kapotte billetjes. ik gaf dan geensinasappel of mandarijn meer omdat het dan prikt in de wondjes wanneer de kleine dan heeft gepoept.

de kapotte billetjes had zij toen haar tandjes door kwamen. kan dat het misschien zijn?

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    tandjes kunnen altijd.. ik heb ook wel getwijfeld aan een schimmel infectie..

4. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    maizena erop schijnt heel erg goed te helpen.

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    het kan van de mandarijnen komen.

we hebben het hier ook af en toe, dan heeft meneer gepoept en hoppa de vliesjes van de mandarijn/sinaasappel zitten nog heel in de poep en hij heeft vuurrode billen met ook wondjes.
    zooooo zielig!!!
    we doen er of sudo op of we druppelen er pure vitamine b12 op, dan is het een dag later ook weer over.

maar hier komt het echt door het fruit.

succes, jocye

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier ook een verslaafde dreumes aan mandarijnen :p hij eet ze het liefst de hele dag door. gaan er zo 5 in per dag. meer als ik ze niet verstop. of kapotte billetjes daardoor komen? goeie vraag. zoonlief heeft hier geen last gelukkig. als test misschien even weekje wachten met mandarijnen.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook gek op mandarijnen en billen zijn nu ook steeds rood. Maar ook veel poepluiers en doorkomende tandjes.
    Hier eten we ze meestal samen, dan bijt ik de helft van een partje en krijgt zij de andere helft. Zo krijgt ze meestal max. 2 mandarijnen per dag. Verder eet ze dan nog een appel of banaan.

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hmm.. mijn zoontje eet nu n week elke dag n manderijntje of 2 en heeft ineens kapotte billetjes.. voorheen nooit gehad.. zal t dan tog door de manderijnen komen?

9. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hier ok dol op mandarijntjes, maar geen last van rode billetjes, enkel als er tandjes door komen.

10. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    In de mandarijnen zit een soort zuur waardoor de poep ook andere consistentie krijgt...

Vergelijk maar eens wanneer je een open wondje hebt en er komt het "zuur" van de mandarijn op dan prikt het ook een beetje...

Dus ik geloof er wel in dat het van de mandarijntjes komt!.

Deel Deze Pagina