Hoi, Welke buggy voldoet volgens jullie het best aan onze wensen? - Comfortabel voor ons dochtertje - Klein als hij ingeklapt is - Het liefst een beetje leuk qua design - Goede kwaliteit en fijn om te duwen voor vriend (vriend is twee meter) We hebben nu de wandelwagen inzet van onze Maxicosi Mura, maar we willen er graag een buggy bij omdat ik niet zoveel ruimte in mijn kofferbak heb en het dus nu allemaal net past als ik de Mura meeneem. Hij is dus echt voor erbij. Hebben jullie tips?
Wij hebben de Nuna Pepp. Verstelbare duwstang dus ook fijn voor langere mensen. Klein opvouwbaar. Ik vind het echt een super fijne buggy!
Ik heb een Mac Laren, lichtgewicht, ziet er leuk uit, rijdt goed, dochter zit en ligt ook lekker, kan mee op de fiets, maar ik vind hem nou niet heel smal als hij ingeklapt is. (Kan ook door de kap komen misschien?) Mijn moeder heeft er een gekregen van Bebe jou (ofzo??) en die is echt klein opgeklapt!
Bedankt! De Simba is echt veel te laag dus die valt sowieso af. Die andere buggy van Koelstra is dan wel iets hoger, maar die vind ik niet echt comfortabel? Ik twijfel tussen de Maclaren (techno) of een Nuna Pepp en verder twijfel ik ook of we de wandelwagen op marktplaats zetten of dat die toch wel handig is om erbij te houden? (Maxicosi Mura) Ik vind hem zo onhandig groot als we ergens heen gaan en denk dat we dan dus sowieso steeds de buggy zullen pakken. Hij is alleen nog z.g.a.n. dus hem dan vervolgens jaren op zolder laten staan vind ik ook een beetje zonde
Ik heb de buggy voor erbij, zeker niet als vervanging. Ik heb ook de mura 4, maar ik loop (bijna) elke dag wel een paar km. De Mac Laren gebruik ik als ik met de auto ergens naartoe ga of op de fiets. En ik vind zelf ook dat ze in de mura veel beter zit nog. Misschien denk ik er over een half jaar anders over.
Sjak: Ja daarom twijfel ik ook. Wij gebruiken de wandelwagen eigenlijk alleen af en toe in het weekend en soms op mijn vrije dag om even naar het centrum of school van de oudste te wandelen. Maar vaak kies ik dan voor de fietskar, dus eigenlijk gebruiken we hem niet zo vaak. Hij staat eigenlijk wel een beetje in de weg nu (want om hem nou op zolder te zetten vind ik ook niet zo handig) en als ik hem meenemen in mijn eigen auto dan zit meteen de kofferbak zo goed als vol Maar ze zit er wel heel goed in en daarom zoek ik ook eigenlijk een buggy die qua "zitten" dus een beetje in de buurt komt van de wandelwageninzet van de Mura. De Nuna Pepp leek mij nog het dichtst in de buurt te komen.
En een voordeel van de buggy t.o.v. de wandelwagen is dat een buggy wél in de fietskar past (en die gebruik ik toch regelmatig) en nu lukt het me niet om dan ook nog de wandelwagen mee te nemen want die past niet in de fietskar.
Als je de mura bijna niet gebruikt begrijp ik dat het een enorm sta in de weg is. Als je niet heel veel wandelt dan zou ik ook de buggy kiezen. Wat is het verschil trouwens tussen de Techno en de Quest? Bedoel je met fietskar zo'n bakfiets of zo'n kar achter je fiets?
Techno is een iets luxere uitvoering én heeft een verstelbare duwstang waardoor de duwstang hoger kan dan bij de Quest. We hebben bij onze zoon een Quest gehad en deze was voor mijn vriend echt te laag (vriend is 2 meter). We hebben een fietskar achter de fiets dus geen bakfiets