Ik ben net op de verjaardag van mijn nichtje geweest en dan slaapt Amy meestal boven, dus hoort ze niet al te veel en kan lekker slapen. Maar nu hadden we ze beneden neergezet in een bedje, vlak naast de woonkamer waar je ook echt alles kan horen omdat boven ook mensen waren. Nu wilde ze helemaal niet slapen en ging zelf heel erg huilen, wat wij helemaal niet van haar kennen. Nu duurte het een poosje en ze wilde nog steeds niet slapen en iedereen maar allees beter weten (jullie kennen dat zeker) Dus ben ik met haar naar huis gegaan, zodat ze lekker in haar eigen bedje kan slapen. Wat hadden jullie gedaan?
Inderdaad hetzelfde. En mensen die het beter weten, die ken ik ook. Ik word daar altijd zo kwaad van. Waar bemoeien ze zich mee grrrr.
Ik ook: lekker naar huis en slapen in je eigen bedje. En ik probeer me er zo min mogelijk van aan te trekken wat anderen zeggen/advies geven. Het is ONS KIND, niet dat van hun.
Ook hetzelfde hoor! Hij zal bij een adner niet zo snel slapen dus als hij moe word of gaat dreinen stappen we op! En als ze commentaar leveren bedenk dan waarom je 2 oren hebt! Ene oor in, andere oor uit!
precies hetzelfde. vind het heel irri als mensen het beter te weten wat er is met je kind dan jij. grrrrr
Idd lekker jammer wat anderen ervan denken. Bij mij gaat de kleine voor alles en wil ik het beste voor haar. Als dat op dat moment naar huis gaan is, doe ik dat. Ik ga echt niet meer met een vervelend gevoel ergens zitten. En tja anderen weten het altijd beter , dan jij. Heel irritant!
Ik had zeker gezegd dat ik er niet van gediend was, en daarna naar huis gegaan! Het zal vast wel lief bedoeld zijn allemaal, maar je hebt er niks aan..
Ik was ook naar huis gegaan. Sterker nog, ik ben vorige week ook maar een uurtje bij mijn zus op haar verjaardag geweest. Ze had ook haar vriendinnen van het babyzwemmen uitgenodig.. Beregezellig, daar niet van, maar er liepen/kropen uiteindelijk 10 kinderen rond en Jelle is wat dat beterft niks gewend... Wij zijn met maar z'n drietjes hier, en we zijn niet zo'n herrieschoppers.. Jelle is er de hele avond an nacht onrustig van geweest.
Ik zou zeker ook opgestapt zijn. Hartstikke goed dat je dat gedaan hebt. Mensen weten het altijd beter als jij? O ja dat ken ik ook. Maar zij weten niet dat jij straks thuis zit met een kindje dat helemaal de draad kwijt is als ze niet aan haar slaapies toe komt. Blijf vooral altijd je gevoel volgen wat betreft je kleine. Jij kent je kleine het beste immers.