Meiden... Ben net verlost van mijn koortsblaas van vorige week en deze ochtend staat er al een nieuwe klaar... Nog iemand dit voorgehad en bleek zwanger? zucht... hier is het weer flipping-time... alles wat ik voel/niet voel... brengt me in twijfel... om de muren op te lopen... groetjes julie
ja dit maakt me gek! hou me hier gewoon wat bezig trouwens bij 'zwanger worden' nieuwe topic geplaatst: voor alle meiden op de wachtbank...daar kan iedereen zijn symptomen al eens op een rijtje zetten... hehe een mens komt zot van al dat wachten...
Hoi julie123 Ik heb nu ook een koortsblaasje maar dat ik heb ik vaker heb ook het idee dat ik meestal heb voordat ik ongie moet worden zeg maar. Hoop voor je dat het raak is deze maand. groetjes Talleke
jah erg hej wachten... ik heb al een paar testen nu versleten hahaha en hij blijft maar negatief aangeven... pff dus gezegt een paar dagen wachten en dan weer testen..
ja maar een paar dagen wachten kan laaaaaaaaaaaaaaaaaang duren he meid... ik mag zaterdag testen denk ik maar ik ben van plan om te wachten tot na het weekend... als het zal lukken en als ze er nog niet zijn doorgekomen tenminste...
ik heb nooit een koortsblaasje, en daar was hij opeens. en inderdaad ik bleek zwanger. toen ik een week of 6 was had ik er weer een. nu gelukkig blijft hij weg. maar de gyn zij dat dit wel vaker voorkomt en dat ik het waarschijnlijk ook krijg als ik ben bevallen.
Dat is makkelijk: weet je precies wanneer je de bevalling kunt verwachten. Gewoon wachten op een koortsblaas......