"raak" gevoel.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hummel, 27 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hallo,

Ik heb deze maand echt het gevoel dat het raak is.
    Mijn lichaam houd me wel vaker voor de gek, maar deze maand is het echt helemaal vreemd.

* zere borsten (normaal heb ik dit ook, maar dan zijn ze ook erg hard, dit heb ik nu niet.)
    * misselijk (voornamelijk 's ochtends)
    * duizelig
    * steekjes en krampen in mijn onderbuik (voornamelijk een beetje aan de rechterzijde van mijn onderbuik.)
    * en heel erg moe (wat voor mij erg ongewoon is)

Herkennen jullie dit ook en voelde jullie je ook zo anders dan normaal voor een ongi?

Wachten duurt zo erg lang. Ik hoop dat mijn sterke gevoel me dit keer niet in de steek laat.

Liefs Hummel.

2. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Ik hoop het van harte voor je meis, ik duim voor je!

3. Jose1979

Jose1979 Actief lid

18 aug 2006
    169
    0
    0
    eindhoven
    Wat ik voornamelijk heb is dat ik erg moe ben en dat ik heel snel vol zit met eten.
    Ik krijg 1 broodje niet helemaal op....

4. Hendrikje

Hendrikje Actief lid

11 nov 2006
    134
    0
    0
    Heel gek misschien maar ik had al een raak gevoel na "de daad". Ik had dat bij mijn mk niet maar bij mijn dochter had ik dat ook. Daarna kreeg ik ook allerlei kleine bevestigingen en twijfeld er ook niet meer aan of het zo was. Ik hoop voor je dat je gevoel je het juiste heeft ingegeven!

5. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Hummel,ik duim voor je dat het raak is!
    Zelf had ik hier op het forum ook dezelde topic geopend.Die maand was het dus niet raak en had mijn lichaam me dus weer eens flink voor de gek gehouden.Deze maand was ik er van overtuigd dat het echt niet kon en zie...ik ben zwanger!
    Succes!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deel Deze Pagina