Milan heeft al een hele tijd droge wangen. Nu heeft hij ook al een paar weken een droge plek in zijn oksel. ik dacht eerst dat het mischien niet goed is afgedroogd, maar het zit er nu nog steeds. Nu heeft hij sinds een paar dage ook rode droge vlekjes op zijn handjes. Ik smeer het nu in met bepathan zalf. Hij krijgt nog steeds volledige borstvoeding. hebben jullie een idee wat het kan zijn? Gr Lisette
Het zouden meerdere dingen kunnen zijn, als de zalf niet helpt zou ik even langs de HA gaan, zou evengoed ringworm kunnen zijn..
had elijah in zijn elleboogje (aan de binnenkant) ook zo'n droog plekje, heb er wat sudo op gesmeerd...
Als je het niet vertrouwd effe naar de HA gaan vind ik. Hij heeft waarschijnlijk ook een goed zalfje als die van jezelf niet werkt. Hier gaat Kian om de dag in een badje met Balneum of Welleda. Helpt ook goed tegen droge plekjes!
Elise had dat ook. Ik ben ermee naar de huidarts geweest en heb Emovate creme gehad. Na 2 dagen smeren was ze overal vanaf.
Elise had dat ook. Ik ben ermee naar de huidarts geweest en heb Emovate creme gehad. Na 2 dagen smeren was ze overal vanaf.