Originele ideeen bewaren felicitatiekaartjes geboorte

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zuss, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is bijna 6 weken geleden geboren. We hebben enorm veel mooie en leuke felicitatiekaartjes ontvangen. Deze hangen nog gezellig in de kamer. Nu vind ik het zo zonde om ze straks in een doos op de vliering of bij het oud papier te zetten. Wat hebben jullie gedaan? Originele ideeen zijn welkom, mischief met foto?

2. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk niet zo origineel maar ik heb ze in een boek geplakt. Straks komen daar de verjaardagskaarten bij.

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb ze ook in een plakboek geplakt...

4. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik ga ze ook in een plakboek plakken.

Ik begin met de felicitatiekaarten voor de zwangerschap en daarna die voor de geboorte. En denk dat ik daarna ook de verjaardagskaarten er ieder jaar bij ga plakken.

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    In een (grote) fotolijst

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb een doos gemaakt waarin ik alle dingen doe die ik bewaren wil en heb alle kaarten die we gekregen hebben daarin gedaan. Het zijn er bij beide kinderen echt teveel om in te plakken! X

7. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier weinig kaartjes met een echt mooie tekst. Meeste waren toch een beetje standaard. En niet lullig bedoelt, maar vond ze niet de moeite waard om te bewaren. Hadden ze hier op de deur hangen en heb daar een foto van gemaakt. Deze op een pagina in zijn fotoboek in het midden geplakt en daaromheen heb ik leuke stukjes van de kaarten uitgeknipt en erbij geplakt (dus leuke tekst of leuke plaatjes op de kaart)

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

'Gewoon' ingeplakt. In dat plakboek ook andere dingen geplakt zoals een papier uit het ziekenhuis, wat losse foto's, eerste tekening, kaarten eerste verjaardag etc. Ik heb zelf ook een plakboek met felicitatiekaarten van mijn geboorte en dat is echt leuk om door te kijken dus ik wilde ze wel bewaren.

9. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het meedenken. Maar ik heb er echt veeeeeel te veel om allemaal in te plakken! Ik zou er zo denk ik wel 2 plakboeken mee kunnen vullen, laat staan dat ik ruimte heb voor andere dingen... (wel heel leuk natuurlijk dat er zoveel mensen aan ons gedacht hebben natuurlijk!).
    Kan ze natuurlijk in een doos stoppen, maar had gehoopt op misschien iets originelere ideën. Een collage maken van de leukste plaatjes/tekstjes vind ik wel wat, maar ja, zoonlief zal dat ook wel niet eeuwig op zijn kamertje willen hebben hangen. En dan???
    Hmmmm....

10. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ik heb hier alle kaarten ook in een boek geplakt die met een lint dicht zit. Ik wil er ook nog bij gaan zetten van wie de kaarten allemaal zijn, zoals collega's van mama, collega's van papa enz.

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier had de vk een leuk idee.
    Alle slingers aan een lint rijgen n dan ieder jaar als slinger bij de verjaardag ophangen. Als een traditie.
    Vind dat wel heel leuk en gaan wij hier doen

12. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lara, wat een leuk idee om er een verjaardagsslinger van te maken. Daar ga ik zeker over nadenken!

Deel Deze Pagina