Hoelang na de bevalling droegen jullie nog positiekleding? Twijfel om een positiejurkje te halen of wacht en een gewoon jurkje te kopen.. vind het zonde als ik hem maar kort aankan
Ik heb mijn favo jeans ook nog aan het duurde bij mij heel lang eer in ik weer in gewone broeken paste en nog zit er bog 10kg aan. Dus pas nog niet in mn kleren.
Ik ben helaas teveel gewend geraakt aan die heerlijke hoge broeken en leggings die je niet constant hoef op te hijsen dus ik draag het nu nog
Eigenlijk gelijk na de bevalling niet meer gedragen ... nog anderhalve week een joggingbroek en daarna weer gewone kleding
Ik ben na 2 wkn weer overgegaan op me gewone broeken en kleren. Daar ik had ik in me zwangerschap ook maar weinig positieshirtjes. Gewonen shirten rekken wel mee. En had 3 broeken gekocht voor beetje afwisseling. Maar vond het zonde om veel te kopen voor een korte tijd.
Ik draag nog positiekleding (3 weken geleden bevallen) en ik ben bang dit de eerste 3-5 maanden dit wel te moeten doen. Zelf ben ik een maatje XS, en dat is nu heel erg veranderd door de zwangerschap. Komt wel terug.. alleen bij mijn vorige zwangerschap duurde dat ook 9 maanden. Ik kan wel meteen mijn eigen t-shirts aan. Eigen jas etc ook dus dat is best fijn.
Na al mijn 5 bevallingen droeg ik na de kraamtijd alweer mijn gewone kleren. 'k Was blij dat ik eindelijk van die positiekleding af was. Ik zou voor de zekerheid gewoon wat tricot jurkjes kopen, die rekken lekker mee. Evt een grotere maat als wat je voor de zwangerschap had.
Ik kon bij de eerste mijn gewone broeken echt niet aan. En nu ook niet niet.... zal nog wel een hele tijd duren.
Nog een week of 2 mijn zwangerschapsbroeken gedragen en daarna over op mijn normale kleding. Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe jouw figuur is na een aantal weken.
Zou het niet meer doen. Gelijk na mijn bevalling, of nou ja de volgende dag al geen positiekleding meer aan. Verschilt per persoon, je hebt sowieso nog wel even een buikje, maar kon eigenlijk direct wel weer in mijn eigen kleding.
Ik heb een ks gehad en draag nu nog mijn positiebroeken omdat mijn andere broeken te laag zijn en in mijn ks drukken. Ze passen me wel maar ik kan ze maar max een uur aan omdat ik dan kapot ga van de pijn aan het litteken....
De eerste dagen na bevalling joggingbroek/huispak gedragen en na 5 dagen pasten m'n normale broeken weer. Ik zou dus gaan voor normale kleding.
Meteen na bevalling zakte alle positiebroeken al weer van mijn kont, dus ik heb eerst een weekje in joggingbroeken gelopen en daarna kon ik mijn eigen broeken al weer aan, gelukkig.