Verbazingwekkend!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zara75, 1 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Van een krakende trap wordt mijn dochter wakker, maar van keihard vuurwerk niet.
    Om half 8 is ze zonder problemen naar bed gegaan en zelfs toen ik haar probeerde wakker te maken om het vuurwerk te laten zien sliep ze stug door!:D
    Sliepen jullie kindjes door?

2. MamavanDuncan

MamavanDuncan Actief lid

6 sep 2013
    189
    81
    28
    Vrouw
    Waddinxveen
    Hier hetzelfde verhaal! Overal van wakker worden, maar door al die knallen heen slapen! Ongelooflijk.....

3. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook keurig doorgeslapen gelukkig.. :)

4. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik zei vannacht precies hetzelfde! Als ik s nachts moet plassen dan moet ik dat nog stiller doen dan een muis en zelfs dan wordt hij er wel eens wakker van en nu leek het hier wel een oorlogsgebied en hij geeft geen krimp.. ik snap er nog steeds niks van haha! Hij heeft heerlijk doorgeslapen. Volgende keer moet ik dus maar wat rotjes afsteken als ik s nachts moet plassen �; (;)

5. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Hier helaas niet doorgeslapen.. Om 8 uur naar bed gebracht, maar om half 11 werd het toch te gek buiten en is ze wakker geworden. Samen op haar kamertje geknuffeld (en zij nog ff geslapen) tot half 12 en toen toch maar naar beneden gegaan, om half 1 weer naar boven, flesje en daarna sliep ze weer snel gelukkig.

Ze vond het vuurwerk overigens mooi en fascineren maar toch ook een beetje eng. Ze is net 1 dus ze snapte het ook nog niet zo natuurlijk :)

6. Manoya

Manoya Niet meer actief

Hier alleen rond 10 uur wakker geworden, maar het waren hier alleen maar van die stomme kei harde knallen, dus het is mee gevallen.. wel was ze al om 6 uur wakker.. :)

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier zijn ze ook nog nooit wakker geworden.

8. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ik had precies hetzelfde gevoel. Omdat hij gisterochtend tot 8.30 geslapen had en in de middag ook 3 uur is hij iets kater naar bed gegaan, 20.30. Om vervolgens om pas 8.30 weer te ontwaken. En ik woon in de stad en t is niet misselijk hier. En dat allemaal onder zijn raam. Heerlijk zo'n makkelijk kind.

9. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    S was rond 00.15 uur onrustig en ook veel draaien. Even naar boven gegaan en toen was ze wakker maar huilde verder niet. Haar er toen maar even uitgehaald om naar het vuurwerk te kijken en wat te drinken. Toen ze op bed lag is ze war gaan huilen na een tijdje. Speentje gegeven en weer onder gestopt, na weer wat harde knallen is ze gaan huilen en toen tussen ons ingelegd en toen het rustig was weer in eigen bed en toen lekker geslapen tot 7.50 uur.

Vorig haar had ze wel doorgeslapen.

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier was het vanmorgen stipt 7u. Mn man had per ongeluk een mt4 luier omgedaan, ipv mt 5,dus ze was doorgelekt. Kon haar dus meteen verschonen en toen sliep ze dus niet meer. Zzzz...

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Onze oudste twee wouden wakker gemaakt worden voor het vuurwerk om 00.00, dus netjes gedaan..... Komen ze benenden, ja heel mooi welterusten haha dus die zijn zelf weer terug naar bed gaan,

Onze jongste van 15 maand begon gisteravond om 23.40 met haar bedje onderspugen en is eigenlijk de hele nacht onrustig geweest maar niet perse door het vuurwerk meer door de koorts en het spugen .

12. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    haha geweldig he.. hier dus ook.. ik heb hem niet gehoord.. heeeeel vreemd (ben zelfs nog bij hem gaan kijken om te zien of alles goed was met hem)

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Huh, nee die was 22.00-02.00 gewoon wakker en erna ook niet willen slapen 😜

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja.

Net als voorgaande jaren sliepen ze er doorheen. Ga ze ook niet wakker maken. Mochten ze uit zichzelf wakker worden, dan is het een ander verhaal. :p

Wel waren ze weer op tijd wakker, 06.30 uur.

15. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Hier is dochter in de avond wel een paar keer wakker geworden van knallen, denk dat ze toen nog niet zo diep sliep. Maar vervolgens heeft ze om middernacht gewoon doorgeslapen, terwijl op de babyphone de knallen in haar kamertje te horen waren.
    Om 7.30 uur kwam ze voor haar fles, om vervolgens pas om 9.50 uur wakker te worden ;) Papa en mama hebben dus ook heerlijk uit kunnen slapen :D

16. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hier sliep onze jongste ook door alles heen. Ze ging rond 22..00 naar bed en slaapt nu nog steeds (met een snelle voeding om 7.30).

De 2 oudste kijken wel vuurwerk en zijn opgebleven tot 1.00 en hebben daarna lekker uitgeslapen.

17. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gingen naar vrienden en in de auto viel mevrouw in slaap. Bij aankomst werd ze wakker, dus een uurtje later naar bed dan normaal. Om 23:00 ging ze naar bed, 2:00 gingen we naar huis dus toen moesten we haar wel uit bed halen maar ze bleef rustig doorslapen. Thuis ook tot 9:00, en verder ook niet wakker geworden van het vuurwerk :)

18. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier ook zo goed als doorgeslapen.
    Om 20.30 bij vrienden in het campingbedje gaan slapen, om 1.00 uit bed gehaald om naar huis te gaan, toen werd hij wakker en heeft nog even 10 minuten naar buiten gekeken, hij wist niet waar hij kijken moest :D
    Thuis rond 1.30 nog even een klein flesje (anders blijft hij nog een uur spoken en daar hadden papa en mama niet zo'n zin meer in ):p
    Nog geen 10 minuten later was ie vertrokken tot vanmorgen 8 uur :D
    Dus ik vind dat hij het echt keurig gedaan heeft voor een baby van net een half jaar!

19. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Onze lichte slaapster heeft er ook doorheen geslapen. Het knallen begon hier al om 21.00 in de achtertuin, ze heeft griep maar bleef vrij rustig dus toen heb ik haar toch maar in bed gelegd , waar ze zich oprolde en in slaap viel! Ze was geloof ik het enige kind in de straat dat doorsliep...:$

20. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Hier ook !
    Ze lag er om 19:00 in en werd vanmorgen wakker om 08:30:D
    Heerlijk:p

Deel Deze Pagina