spannend!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 1975, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Zit vandaag op dag 26 van mijn cyclus en had vanochtend een heel vaag 2e streepje. (sorry, geen mogelijkheid foto te plaatsen) Mijn cyclus varieert van 21 tot 28 dagen. De laatste 3 maanden 26, 24 en 23 dagen. Vanaf zondag heb ik een zeurend gevoel in onderrug en -buik. Ik dacht eerst dat ik ongie werd maar dat blijft dus uit en het voelt bij nader inzien toch ook anders. Ik voel het vooral aan linkerkant onderbuik maar soms ook rechts en eigenlijk voortdurend ter hoogte van m'n stuitje) Verder heb ik totaal geen symptomen. Vind 't heel spannend vooral omdat dit voorlopig de laatste ronde is dat we kunnen klussen. (Ivm medicatie waarmee ik vorige week begonnen ben is het risico op bepaalde afwijkingen de komende 6 maanden te hoog) Als iemand m'n symptomen herkent hoor ik het graag, ik zie dit nl niet echt terug bij symptomentopic. Ik denk dat ik morgen weer ga testen. Had me eigenlijk voorgenomen vrijdag maar mezelf kennende...

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nou, een streep is een streep zeggen ze altijd.... Bij twijfel gewoon nog een keer testen. Heb ik ook gedaan, maar ik geloof het nog niet helemaal en ga morgen nog een keer testen... :D
    En dat zeurende gevoel herken ik wel. Lijkt heel erg op ongikrampen, maar dan weer net ietsje anders... :)

Ik hoop dat je een positieve test hebt morgen (of overmorgen). Het liefst met een mooie dikke streep!

3. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Gefeliciteerd Marije! Jij ook succes met testen dan, zal wel hele dikke vette streep zijn!

4. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Dank je wel!
    (ik kan het zelf nog steeds niet goed bevatten.....)

Deel Deze Pagina