Lady's Vraagje. Onze kleine is nu precies 2 wkn. Drinkt goed en geen problemen met borstvoeding. Slaapt lekker door, echter vannacht wat meer moeite daar hij een soort mjah, geluid maakt alsof hij een droge keel heeft. Alsof hij zijn keeltje schraapt en de luchtvochtigheid in huis te laag zou zijn? Dus een te droge lucht. Vind dit niet prettig voor hem, hij slaapt op den duur wel in. Toch dutte hij de afgelopen kraamtijd vrijwel gelijk in, waar hij nu eerst in bed ligt te morrelen en ik bang ben dat hij ergens last van heeft. Het klinkt niet pijnlijk, ik maak mij meer zorgen dat hij ergens last van heeft wat ik kan verhelpen, maar alleen nog niet weet wat de oorzaak kan zijn. De kleine man heeft vannacht wel iets meer dan normaal geroepen en dus gedronken. Temp in de kamer is 20-21 graden Ventilatie staat niet wagenwijd open, maar op klein kiertje omdat het buiten aardig koud is. We hebben een kachel in de buurt die soms aanslaat waardoor de kamer op een constant temp. blijft van 20-21 graden. Zijn eigen lichaamstemp. is ook goed. We hebben voor de zekerheid een emmertje water in de kamer gezet bij de kachel, misschien dat dit iets doet voor de lucht? (als dit het probleem zou zijn) Komt dit iemand bekend voor? Wil gewoon graag dat de kleine man lekker slaapt en geen last heeft.