ik heb sinds een aantal dagen allemaal droge plekjes op mn lippen.. geen barstjes zoals ik normaal krijg als ik droge lippen heb maar meer oppervlakkige plekjes. de lippenbalsems die ik normaal gebruik helpen niet! creme de rose van dior, vaseline, blistex, labello, burts bees en uierzalf heb ik al geprobeerd. ook heb ik mn lippen gescrubt.. weet iemand nog iets anders?
Gebruik je vaak lippenstift of lippenbalsem? Mijn moeder heeft echt moeten afkicken van dat spul, ze had elke dag lippenbalsem op en op een gegeven moment werden haar lippen superdroog als ze een halve dag niks smeerde. Zij heeft een hele poos niks gesmeerd en uiteindelijk is het vanzelf hersteld. Wat anders goed helpt: cacaoboter lippenbalsem van de bodyshop.
Eve's kiss van rituals. Blijft superlang zitten en het ziet eruit of je een mooie gloss op hebt (zelfs met velletjes op je droge lippen). Als je het 's avonds voor slapen gaan op doet heb je 's ochtends suuuperzachte lippen.
nee 1x per dag lippenbalsem, wel vaak lippenstift of lipgloss maar er zijn ook genoeg dagen dat ik helemaal niks op heb.. heb dat wel gehoord idd!
Haha huh?? Hoe ben je daarachter gekomen?? Ik gebruik witte vaseline van dr.Swaab, helpt ook goed op de wangetjes van mijn dochter.
Jaren geleden ooit is gelezen op zo'n beautyblog. Ik raad het iedereen aan en het heeft (volgens mij) altijd geholpen.
Wat bij mij super helpt is voor het slapen gaan mn lippen vol smeren met nivea classic (die ronde blik) en dan laten inwerken Smorgenz doe ik dat ook altijd ff en heb meteen mooie glanzende lippen
Ik smeer purol voor het slapen gaan en als ik echt schrale lippen heb overdag ook een paar keer. Vooral niet te lang te blijven smeren, omdat je lippen dan te veel wennen aan de vettigheid en dan schraal blijven.
Ja, dat laatste zit wel wat in. Ik moet de hele dag met Labello smeren, ligt overal. Gaan we weg en heb ik het niet bij me, word ik lichtelijk hysterisch ...
die vind ik normaal wel fijn maar die helpen nu niet denk dat ik mn lippen nu idd maar even met rust laat, smeer nu alles door elkaar en het helpt toch niet. dan maar even laten "ademen" en dan voor het slapen maar weer iets smeren.