droge lippen en NIETS helpt!

Discussie in 'De lounge' gestart door blijzwanger, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Niet fijn! Je zou er wat kokosolie op kunnen smeren en anders ff helemaal niks inderdaad. Ook niet nat maken met je tong! En je lippen zo 'droog' mogelijk houden, ook na het drinken etc.

2. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dr.swaab lippenbalsem.is een stik is met factor 10 .

Niks werkte bij me en dit super

3. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Lanoline-vaseline-glycerinecreme van de apotheek helpt echt heel goed, lijkt op bepanthen. Ook Ardo goldcreme lanoline werkt goed (is voor de tepel bij borstvoeding)

4. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Je hebt sinds een aantal dagen last en al zoveel producten gebruikt? Daar zal het alleen maar erger van worden! Gebruik 1 mild product en slechts een paar keer per dag.

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    is het ook geen vocht tekort? veel drinken helpt bij mij wel altijd! en anders purol!

6. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    haha ja stom he, kan echt niet tegen het gevoel van droge lippen.. maar ben ondertussen gestopt met smeren. :p als het over een tijdje niet minder is ga ik een van jullie suggesties proberen :)

7. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    nee denk het niet, ik drink sowieso wel minimaal 2 liter water op een dag. heb het gevoel dat ik ergens op gereageerd heb..

8. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ikzelf had ook hele erge droge lippen... nu ga ik van de zomer trouwen en laat ik iemand de visagie doen. Verschrikkelijk op mijn kop gehad ;) dat mijn huid als schuurpapier was en mijn lippen uit elkaar barstte (tips gaf ze wel vriendelijk hoor, voelde me er absoluut niet vervelend bij;) ).
    Zij gaf de tip dat libello en dergelijke niet helpen om het vocht te herstellen in de lippen. Ik kreeg naast tips voor mijn gezichts verzorging, ook tips voor mijn lippen. Vitamine e créme! Potje vitamine E créme gehaald bij de kruidvat (eigenlijk voor je ogen staat er) en dit dun in de avond en ochtend even opsmeren. Dit doe ik nu 3 dagen en de barstjes zijn nu allemaal bijna verdwenen en mijn lippen zijn zacht!

9. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Ik gebruik normaal altijd blistex maar ik had een tijdje ook erg ruwe plekjes op mn lippen wat niet wegging. Toen heb ik het purelan ( crème tegen tepelkloven) erop gesmeerd en de volgende ochtend al een stuk minder.

10. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Had hier als kind echt enorm veel last van (als ik 's ochtends wakker werd waren mijn lippen één grote bloederige korst!). De huisarts adviseerde uierzalf (geen crème) te gaan gebruiken: beste middel ever, probleem opgelost!

Deel Deze Pagina