bloed verloren, ben gewoon misselijk van de spanningen....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miller, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miller

miller Lid

10 nov 2008
    13
    0
    0
    jongerenwerkster
    vlaardingen
    hallo dames..

ik word hier thuis lichtelijk gestoord.

ik ben nu 12 weken zwanger en verlies sinds vrijdagavond bloed...In het begin was het oud bloed, maar sinds vannacht is het helder rood met dunne sliertjes slijm (excuus voor de details) geworden. Gister had ik de verloskundige gebeld en die zei dat het wel mee zou vallen en dat ik vanavond voor een echo mocht komen, is het niet dat ik deze echo al had staan (1e echo)...

Ik ben helemaal niet zo'n paniekzaaier, maar ben nu echt in de war. Ik heb nog 2 dochters rond lopen, want wat als...wat moet ik dan tegen hen zeggen?!?!?!?
    De tijd lijkt zo verschrikkelijk langzaam te gaan...zucht...

Dit is echt niet te doen...

2. wolly

wolly Niet meer actief

Wat verschrikkelijk die onzekerheid, het hoeft idd niks te betekenen maar ik kan me goed voorstellen dat je er flink nerveus van kan worden.
    Ik wil je heel veel succes wensen en ik duim voor je dat vanavond alles goed is met je kleintje.

Knuffel wolly

3. miller

miller Lid

10 nov 2008
    13
    0
    0
    jongerenwerkster
    vlaardingen
    dankjewel...

nog 3uur....

knuffel Milka

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sjonge, kan me voorstellen dat je in spanning zit.... Sterkte vanavond en hopelijk is het een onschuldige bloeding.
    Ik zou nog ff niks tegen je dochters zeggen: als er niets aan de hand is, brengt het voor hen alleen maar spanning waar ze niks mee kunnen. Hopelijk lukt het om je spanning voor hen even wat opzij te zetten!
    Laat je ff horen hoe het afgelopen is?

5. miller

miller Lid

10 nov 2008
    13
    0
    0
    jongerenwerkster
    vlaardingen
    mijn dochters zouden idd eerst mee gaan, maar dat durf ik nu niet zo goed aan, mijn zusje komt nu oppassen...en ze weten inderdaad nog van niets....
    wel merken ze dat mama een beetje verdrietig en moe is.

ik hoef vandaag gelukkig niet te koken, een vriendin van me heeft net eten voor me gebracht, dat scheelt echt een hoop.... :)

straks het sinterklaasjournaal kijken, eten, meisjes douchen en omkleden en dan de deur uit. Ik neem aan dat de tijd straks heel snel zal gaan.

Ik hou jullie zeker op de hoogte....

x-je

6. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Veel succes straks, begrijp dat je gespannen bent. Duim dat alles in orde is met je kleine wonder.

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Heel veel succes straks, ik ken de zenuwen want ik heb ook bloed verloren maar er was niks aan de hand.

Heel veel vrouwen verliezen wat bloed tijdens zwangerschap.

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Een soortgelijk verhaal ken ik van mijn schoonzus. Zij zou haar zoontje ook meenemen naar haar 12 weken afspraak bij de vk, waar de vk naar het hartje van de baby ging luisteren. Een paar dagen daarvoor kreeg ze een heftige bloeding die een paar dagen aanhield. Eerlijk gezegd dachten we allemaal het ergste, ze had het namelijk zelfs over stolsels. Haar zoontje is toen niet meegegaan naar de vk.
    De vk heeft eerst geprobeerd het hartje te vinden met de doptone, maar dat lukte niet.. dus toen met lood in haar schoenen is ze op de echostoel gaan liggen.. en wat zag ze daar? Een springlevend babietje! Inmiddels is ze 30 weken zwanger en alles gaat heel erg goed.

Ik hoop voor jou op een soortgelijk verhaal. Sterkte en succes meid!

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pff meis wat een onzekerheid,ik duim heel hard dat je straks een mooi kindje ziet,

knuffel

10. Chamisa

Chamisa Actief lid

7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Hier nog een succesverhaaltje. Ook een behoorlijk bloed en stolsels in het begin. Met 140 km per uur richting ziekenhuis. Tranen van opluchting toen daar een rondvliegende garnaal te zien was. Nu 33 weken zwanger en een hele drukke baby in de buik.

Ik wens je heel veel sterkte vanavond!

Dikke knuffel, Chantal

11. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Vreselijk die onzekerheid :(
    Ik kan erover meepraten. Ik heb het pas geleden ook gehad.
    Helaas kan ik me niet aansluiten bij de goede verhalen...
    Ik ga duimen voor je dat je een mooie echo krijgt te zien straks...
    En ik hoop voor je dat de tijd heel snel gaat zo dat je snel je onzekerheid van je af kan schuiven...

Suc6 meis....

12. miller

miller Lid

10 nov 2008
    13
    0
    0
    jongerenwerkster
    vlaardingen
    dankjewel voor al jullie lieve woorden, doet me echt heel erg goed...zeker ook om te horen dat ik hier niet alleen in sta.

Gelukkig heb ik mijn man naast mijn staan, maar die ervaart het toch op een andere, misschien wat zakelijkere manier op dit moment....

ik na nu even met mijn meisjes gek doen en dansen en dan als de weer ga naar de echo....hoe dan ook krijg ik vanavond een antwoord...

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Laat je ons weten hoe het was?

knuffel

14. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Sterkte met wachten..nog heel even. Succes!

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nog geen nieuws?

16. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Sterkte hoop dat je goed nieuws krijgt!

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Denk aan je

18. Chamisa

Chamisa Actief lid

7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Ik hoop maar dat ze goed nieuws krijgt!

*duimduimduimduimduim*

19. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    miller wat een nachtmerrie ik zal aan je denken mijn zwangerschap gaat ook niet goed veel sterkte
    groetjes shiva :(

20. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Mijn duimen draaien !

Deel Deze Pagina