hallo dames.. ik word hier thuis lichtelijk gestoord. ik ben nu 12 weken zwanger en verlies sinds vrijdagavond bloed...In het begin was het oud bloed, maar sinds vannacht is het helder rood met dunne sliertjes slijm (excuus voor de details) geworden. Gister had ik de verloskundige gebeld en die zei dat het wel mee zou vallen en dat ik vanavond voor een echo mocht komen, is het niet dat ik deze echo al had staan (1e echo)... Ik ben helemaal niet zo'n paniekzaaier, maar ben nu echt in de war. Ik heb nog 2 dochters rond lopen, want wat als...wat moet ik dan tegen hen zeggen?!?!?!? De tijd lijkt zo verschrikkelijk langzaam te gaan...zucht... Dit is echt niet te doen...
Wat verschrikkelijk die onzekerheid, het hoeft idd niks te betekenen maar ik kan me goed voorstellen dat je er flink nerveus van kan worden. Ik wil je heel veel succes wensen en ik duim voor je dat vanavond alles goed is met je kleintje. Knuffel wolly
Sjonge, kan me voorstellen dat je in spanning zit.... Sterkte vanavond en hopelijk is het een onschuldige bloeding. Ik zou nog ff niks tegen je dochters zeggen: als er niets aan de hand is, brengt het voor hen alleen maar spanning waar ze niks mee kunnen. Hopelijk lukt het om je spanning voor hen even wat opzij te zetten! Laat je ff horen hoe het afgelopen is?
mijn dochters zouden idd eerst mee gaan, maar dat durf ik nu niet zo goed aan, mijn zusje komt nu oppassen...en ze weten inderdaad nog van niets.... wel merken ze dat mama een beetje verdrietig en moe is. ik hoef vandaag gelukkig niet te koken, een vriendin van me heeft net eten voor me gebracht, dat scheelt echt een hoop.... straks het sinterklaasjournaal kijken, eten, meisjes douchen en omkleden en dan de deur uit. Ik neem aan dat de tijd straks heel snel zal gaan. Ik hou jullie zeker op de hoogte.... x-je
Heel veel succes straks, ik ken de zenuwen want ik heb ook bloed verloren maar er was niks aan de hand. Heel veel vrouwen verliezen wat bloed tijdens zwangerschap.
Een soortgelijk verhaal ken ik van mijn schoonzus. Zij zou haar zoontje ook meenemen naar haar 12 weken afspraak bij de vk, waar de vk naar het hartje van de baby ging luisteren. Een paar dagen daarvoor kreeg ze een heftige bloeding die een paar dagen aanhield. Eerlijk gezegd dachten we allemaal het ergste, ze had het namelijk zelfs over stolsels. Haar zoontje is toen niet meegegaan naar de vk. De vk heeft eerst geprobeerd het hartje te vinden met de doptone, maar dat lukte niet.. dus toen met lood in haar schoenen is ze op de echostoel gaan liggen.. en wat zag ze daar? Een springlevend babietje! Inmiddels is ze 30 weken zwanger en alles gaat heel erg goed. Ik hoop voor jou op een soortgelijk verhaal. Sterkte en succes meid!
Hier nog een succesverhaaltje. Ook een behoorlijk bloed en stolsels in het begin. Met 140 km per uur richting ziekenhuis. Tranen van opluchting toen daar een rondvliegende garnaal te zien was. Nu 33 weken zwanger en een hele drukke baby in de buik. Ik wens je heel veel sterkte vanavond! Dikke knuffel, Chantal
Vreselijk die onzekerheid Ik kan erover meepraten. Ik heb het pas geleden ook gehad. Helaas kan ik me niet aansluiten bij de goede verhalen... Ik ga duimen voor je dat je een mooie echo krijgt te zien straks... En ik hoop voor je dat de tijd heel snel gaat zo dat je snel je onzekerheid van je af kan schuiven... Suc6 meis....
dankjewel voor al jullie lieve woorden, doet me echt heel erg goed...zeker ook om te horen dat ik hier niet alleen in sta. Gelukkig heb ik mijn man naast mijn staan, maar die ervaart het toch op een andere, misschien wat zakelijkere manier op dit moment.... ik na nu even met mijn meisjes gek doen en dansen en dan als de weer ga naar de echo....hoe dan ook krijg ik vanavond een antwoord...
miller wat een nachtmerrie ik zal aan je denken mijn zwangerschap gaat ook niet goed veel sterkte groetjes shiva