help jaloerse peuter poept in broek

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door hugbear, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Help, Na een goede 2 tot 3 weken zindelijk te zijn overdag en 's nachts poept hij weer in zijn broek.

Hij trekt, duwt en doet alles wat zijn broertje doet. pakt dingen af enz. enz. echt jaloers dus.

Net 2 x een standje gegeven dat hij op moest houden en hij ging zo staan poepen in zijn onderbroek.... :x Wat moet ik nou hiermee??

Iemand tips? of moet ik het gewoon negeren?

Groetjes hugbear

2. tulip

tulip Niet meer actief

als hij pas 2 of 3 weken zindelijk is...vraag ik mij af of hij het expres doet??
    Hier moest ik de eerste week sturen met naar de wc gaan, de 3 opvolgende weken gingen prima en daarna weer even een terugval in de zin van dat we weer even moesten herinneren.

En hij is dan tegelijk s nachts en overdag zindelijk geworden dan??? Das wel veel tegelijk misschien??

3. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    #3 hugbear, 27 aug 2012
    Laatst bewerkt: 27 aug 2012
    Het is namelijk zo dat ik hem 3 x vroeg of hij naar de wc moest en hij zei niks terug keek me gewoon aan en stond gewoon te poepen..

Zou het ook een tijdelijke terugval kunnen zijn dan?

en wat betreft direct ook 's nachts zindelijk. Hij wou zelf absoluut geen luier meer om na 3 dagen overdag zindelijk te zijn geweest. Hij schreeuwde echt moord en brand toen we de luier om wilden doen :) vandaar dat hij ook 's nachts al geen luier meer om heeft..

Misschien reageer ik wel wat "heftig'' omdat ik dat getrek en geduw aan zijn broertje een beetje zat ben :D:)

Deel Deze Pagina