droge luier smorgens

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door trotsemama, 7 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Hallo,

Mijn dochter gaat nu bijna de hele dag naar de wc toe of op het potje. Ze gaat al zelf als ze een plasje of poepje moet doen. Ik wil haar nu snachts ook zonder luier naar bed doen want overdag gaat het al heel lang goed. Ik merk nu ook dat smorgens haar luier haast droog is. Wat denken jullie,is ze er aan toe,zelf denk ik van wel omdat ze smorgens een droge luier heeft.

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hoe oud is ze? Ik heb hier nog geen ervaring mee, maar ik zou zeggen: probeer het eens een keer?
    Nu drinkt ze natuurlijk 's nachts niks meer dus zal ze wellicht geen overvolle blaas hebben 's morgens? Ik weet niet of je er ';s avonds al rekening mee houdt door haar niet teveel meer te drinken te geven vlak voor het slapen gaan? En voor het naar bed gaan goed uit plassen?
    Je zegt: "ze is haast droog" , is dat droog of af en toe droog? Of een klein plasje? In het laaste geval lijkt me dat ze er nog niet aan toe is.

3. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    nou ze drinkt behoorlijk veel hoor in de nacht,ze drinkt dan payamapapje omdat ze anders niet in slaap komt. En het is niet veel plas smorgen het is handdroog zeg maar ze plast wel maar het is echt niet veel. En als ik dan haar luier uit doe gaat ze meteen op haar potje zitten en een plasje doen. Ik heb net een zeiltje op dr bedje gelegt en ik ga het gewoon proberen. Vanmiddag heeft ze ook zonder luier geslapen van 12uur tot half 3 en toen heeft ze ook niet geplast in bed. Het is het proberen waard toch

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn moeder vertelde dat toen ze mij overdag zindelijk had mij 's nachts als hun op bed gingen wakker maakten en mij nog even lieten plassen op de WC, zo kwam ik 's nachts droog door... misch het proberen eens waard? totdat ik zo enotm diep sliep en zij mij niet meer wakker kregen toen was ik helemaal droog 's nachts.

5. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Het is helemaal goed gegaan vannacht,voor het slapen nog een plasje laten doen en ze heeft het de hele nacht droog gehouden. Vanmorgen ging ze meteen naar de wc :D:D

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    misschien als je zelf naar bed gaat haar ook nog even laten plassen, alleen niet elk kind vind dit leuk om wakker gemaakt te worden.

overdag is mijn dochter bijna droog, soms wat klamme luiers, ze geeft het ook aan "mama passen"

hoe oud is jou dochtertje?

Deel Deze Pagina