Ja, met mij gaat het nu wel. Nog steeds veel kwaaltjes, maar gelukkig niet meer zulke pijnlijke borsten, alleen nog super vaak steekjes achter mijn tepels zeg maar. Maar ik moet volgende maand naar de internist, en misschien dat hij mij weer doorstuurt ofzo, we wachten nog maar even af. Ik had het over de topicstarter. Omdat ik van jou inderdaad weet dat het allemaal nog niet helemaal duidelijk is. Ik hoop echt dat je ons snel goed nieuws kan brengen. Wanneer krijg je die bloedtest? Liefs sanex
Dankje Sanex ! Ja, natuurlijk laat ik het weten ! Ik moet zeggen dat ik eerst eigenlijk vooral hoopte dat het negatief zou zijn omdat de timing echt allesbehalve perfect is, geen idee ook hoe ik alles op moet gaan lossen, als het positief is. Het is ook erg niet gepland en ben pas 5 maanden samen met mn vriend Maar nu hoe meer ik erover denk... het is ook wel iets erg moois... Hm een klein hummeltje van mijn liefje en mij
@tatlim succes bij de huisarts. Maarre waarom doe je niet gewoon zelf een test ? Die is net zo betrouwbaar als bij de huisarts hoor. Ik heb ook last van een droge mond, vooral als ik wakker wordt. Is net alsof je ruig op stapt bent geweest en ontzeeeeeettende nadorst hebt.
@ Nemo, heb gister een test gedaan... maar was negatief... dus ik wil een paar dagen wachten voor ik er nog ene doe. En ik denk nouja om er dan maar helemaal zeker van te zijn, gelijk maar ff bij de HA En uhh.. ja die "nadorst" ken ik ook haha...
dank iedereen voor de felicitaties!!! we zijn echt zo blij maar ook zo voorzichtig omdat het namelijk nog niet zolang geleden al een keer mis is gegaan. maar wat voelt het ook dit keer weer goed!!het is nog heel pril maar het hoort er al zo bij dit hummeltje!!
Heb net weer een test gedaan, weer negatief... maar zag dus later dat je tussen de testen tenminste 3 dagen moet wachten, ennuh... ik heb maar 2 dagen gewacht... Denk nog wel dat ik zwanger kan zijn, ik begrijp gewoon niet waar anders al die klachten vandaan komen, vooral ook die honger, ik heb zo'n enorme honger... heb me ook nog nooit zo gevoeld zoals ik me nu voel Misschien ga ik toch maar ff de HA bellen...
Ja, dat ga ik denk ik maar doen, of zaterdag... Jij trouwens nog gefeliciteerd Henriet ! Had ik geloof ik nog niet gezegd... was zo met mezelf bezig