heb het al gevonden Apetina® Saladeblokjes 10% Zwangerschap De melk die wij in al onze producten gebruiken is gepasteuriseerde melk. In het totale productieproces van onze kazen wordt geen rauwe melk gebruikt. U kunt daardoor genieten van ons gehele assortiment kazen __________________
Op de website van Apetina staat bij de feta die ik altijd eet (Arla Apetina blokjes in water): Zwangerschap De melk die wij in al onze produkten gebruiken is gepasteuriseerde melk. In het totale produktieproces van onze kazen wordt geen rauwe melk gebruikt. U kunt daardoor genieten van ons gehele assortiment kazen Arla Apetina® blokjes in water
ik vind het ook zo lekker.. ik maak altijd slade. blokje skomkommer fetakaas en dan beeje yoghurt mengen met peper, zout en knooflookpoeder.. en dan komkommer en de fetta erbij... hmmm echt heerlijk
Hm dat klinkt lekker ik ken alleen de komkommer variant. Zal er ook eens feta doorheen doen. Lijkt me een lekkere combi
mijn eerste zwangerschap was ik gek op feta.. ik liet mijn man het klaarmaken met uien en olijfolie als ik savonds laat thuiskwam van me werk... vandaar die 22 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap.. wha!..