Hallo.. Ik heb buiten vreselijk misselijk te zijn geweest.. ook heel veel last van opgeblazen darmen, maagzuur en kortademigheid.. Op sommige momenten snak ik echt naar adem.. en moet ik even heel erg diep inademen.. door de mond.. maar soms voelt het alsof het niet diep genoeg komt.. de zuurstof.. Naast dat heb ik ook last van opgeblazen darmen.. heel vervelend. zou dit te maken kunnen hebben dat ik gestopt ben met sporten? ik sportte 3x per week.. en had nooit een buikje.. nu.. het lijkt welof ik op knappen sta.. smorgens is het alleen ietsie beter maar zelfs na een slokje water..zet ik alweer uit. En oja.. ik slik ook tabletje voor mijn schildklier. Iemand herkent dit?? thanks! maartje
Heb je een te traag werkende schildklier? Ben je al bij je internist geweest? Tijdens een zwangerschap moet je vaak je medicijnen ophogen. In elk geval moet je goed gecontroleerd worden, elke 4-6 weken moeten je waardes worden geprikt om te zien of je medicijnen bijgesteld moeten worden.
Hoi Xaph... Ik moet vandaag weer voor de prik.. de laatste 2x was alles onder controle en bleven mijn waardes normaal. Waar ik me zorgen over maak is mijn kortademigheid.. tis echt niet normaal.. van een sportief type hijg ik nu al als ik een wasmachine opvul... tja.. toch maar weer even vragen. Jij bent bijna uitgerekend zie ik.. fantastisch!..
nog ff een berichtje van mij.. nu bijna 15 weken zwanger en kortademigheid is zo goed als over.. het lag misschien aan te weinig beweging maar ik las ook dat het progesteron hormoon je soms doet voelen alsof je teweinig lucht krijgt.... dus laten we het daar maar op houden..
Fijn dat het nu beter is! Ik krijg juist meer last van kortademigheid maar met een kind van ruim 8 pond in je buik is dat te verwachten