Hallo Ik ben een beetje rond aan het kijken voor een positiebroek. Ik vind alleen maar spijkerbroeken, en witte of zwarte. Ik heb altijd broeken met een kleurtje. Paars, roze, lichtblauw. En zou ook graag zo'n broek hebben als positiebroek. Groetjes Wendy
heb je al op marktplaats gekeken? de leukste broeken, bijna nieuw meestal, in alle soorten en maten, en voor een prikkie! shop ze.
Ik ken wel een paar winkels maar dat is in rotterdam ( weet niet waar ji vandaan komt), en ik weet niet of je de kleren via internet kan bestellen, winkel: ozewiezewoze winkel: vida vita Misschien kan je ff op internet kijken( ff google ) ..
Haha, vreselijk een roze broek Ik zou inderdaad even op marktplaats rondkijken. Juist qua zwangerschapskleding kom je nog wel eens van dat soort opvallende dingen tegen...
@ Lien78 Ik denk dat het inderdaad marktplaats word @melissa001 Ik kom uit Valkenswaard (net onder eindhoven)ozewiezewoze : heeft geen internet site vida vita wordt wel bij verschillende sites verkocht @MerleQ Vind je roze broeken vreselijk! Ik heb twee poezen en als ik een zwarte broek aan doe dan kan ik hem de hele tijd schoonmaken. Dus roze is een goed alternatief.
Leuk hé poezen en zwarte broeken en poezen, hier lopen er 5 en ik moet zwarte broek dragen voor mijn werk