hallo allemaal, ik heb buiten mijn andere symptomen ook een hele droge buiknavel.. echt vreemd en nooit eerder gehad. misschien stom om te vragen maar hebben meer mensen/zwangeren hier last van? alvast bedankt!
nou net gevoeld en nıks bıjz. eıgenlıjk alleen doet nıet me buık maar me navel beetje pıjn ıs dat te herkennen?
ja me buik én me navel... beetje raar.. ik dacht ik vraag even of meer vrouwen hier last van hadden verder heb ik een opgezette buik, donker tepelhof, steekjes in onderbuik neigend naar lies en benen, hoofdpijn, beetje mottig ( niet misselijk maar ook niet fit) moe, meer plassen én meer 'grote boodschap', steekjes in borsten, pijnlijke tepels. dat was het wel zo'n beetje.. vrij veel maargoed ik weet hoe je lichaam je voor de gek kan houden dusja.. we wachten af.. me nod is vrijdag
Ik heb het ook in het weekend gezien dat mijn navel helemaal droog zit. Er komen gelijk allemaal velletjes los erond
bedankt voor het reageren! ja Thomie dat is bij mij dus ook.. ben erg benieuwd! nog paar daagjes wachten..