hallokes heb een vraagje ik moest normaal 2 dagen terug men eisprong hebben nu sins vanmorgen heb ik nog steeds veel slijmverlies en ook een veeg telkens rose erbij niet altijd maar af en toe heel licht wat kan dat zijn? we hebben voor de eisprong wel intiem geweest maar dat zou nu toch na die dagen niets kunnen toch daarvan komen? ook heb ik wat last van men onderbuik en men rechter lies(steekjes) men teperatuur is gestegen dus eisrpong is al geweest wie herkend dit mss? groetjes
ik zou in eerste intstantie zeggen dat het je eisprong is, want voor een innesteling is het veelste vroeg...tenminste dat denk ik hoor.
heykes ja dat dacht ik ook al das meestal toch dag 4 na eissprong zoiets he : maar heb dat nog niet gehad dat beetje verlies daarom dat ik niet snap vanwaar het vandaag komt is zo af en toe bij het vegen de ene keer veel slijm en andere keer veel witte vloed dank je voor het reagageren liefst nathalie
heykes ja ben ook eens benieuwd heb al vanaf vorige maand symtomen maar heb toen 9 dagen bloed verlies gehad (wat normaal 3 dagen bij mij is)dus ja zal het toen wel geweest zijn dus nu hoop ik echt dat het deze x wel raak is dank je voor het reageren liefst nathalie