pfeiffer, wie?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Guinevere, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    wie heeft er wel eens last van pfeiffer gehad?
    en hadden jullie ook een jaar lang het idee iets in de keel te hebben?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb jaren geleden last van pfeiffer gehad, was echt niet leuk! ik moest mijn studie onderbreken en heb 2 maanden lang op bed gelegen. heb van die periode ook geen herinneringen.

maar ik had niet het gevoel alsof er iets in mijn keel zat. maar je klieren zwellen op dus misschien komt het gevoel daarvan.

3. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Heb tien jaar geleden pfeiffer gehad en daar een chronische vermoeidheid aan overgehouden. Als het uit de hand loop zwelt mn keel weer op. Nu heb tijdens zwangerschap het gevoel gehad enkelek weken en als ik me niet goed weer dat er iets in mn keel zit maar of dit ook met de pfeiffer te maken heeft weet ik niet precies, want las dat meer meiden er last van hebben...

4. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    @hope123:

ik kan nergens iets over vinden, waar heb jij gehoord of gelezen dat er meer meiden waren die er last van hebben?

5. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    ik heb 5,5 jaar geleden pfeiffer gehad.
    tijdens die periode heb ik er helemaal niets van gemerkt.
    ik ging toen veel stappen met een vriendin en ben er toen door heen gefiets eigenlijk.
    nu ben ik afgelopen dec heel ziek geworden.
    ging voor keelpijn naar de dokter.
    moest ik een bloedtest doen en krijg ik te horen dat ik de ziekte van pfeiffer heb.
    ik verteld heb ik al gehad blijkt dat als je weerstand weer minder word je het terug kan krijgen.
    nu is het maart en gaat het stukken beter met me ook door de keur die ik heb gekregen.
    neem veel rust en met die keelpijn zou ik toch echt even naar de dokter gaan
    succes ermee

6. Niet meer actief

Ik had wel een keelontsteking gehad ja in die tijd dat ik pfeiffer had.

Groetjes :)

7. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Er stond ergens iets over "brok in keel"...

8. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Hallo,
    Bij mij begon het juist met keelpijn en ben daarmee naar de ha geweest bleek dat ik een keelonsteking had toen dit niet overging en ik ook zo moe bleef werd ik doorgestuurt om bloed te prikken.
    In het ziekenhuis waren ze al bang dat ik flauw viel maar ik was zo ongelovelijk moe het is niet voor te stellen als je het niet gehad hebt de eerste 4 weken lag ik naar mij idee in een soort coma ik weet helemaal niks meer dat mijn moeder me helemaal verzorgt heeft enzo.
    Ik was trouwens wel ontzettend misselijk in deze periode.
    Maar naar een half jaar ging ik weer halve dagen naar school en zo ging het telkens weer wat beter ik kan alleen iedereen aanraden om dit goed uit te zieken.

beterschap

groetjes saskia

Deel Deze Pagina