hallo iedereen.. ik heb mn vraagje ook al ergens anders gesteld.. maar hoe zou het komen dat ik nog steeds rekbaar slijm heb morgen heb ik mijn NOD.. heb een regelmatige cyclus! Ook ben ik al een klein weekje zo misselijk het wordt met de dag erger.. heb vanmorgen getest, maar negatief.. ga er eigenlijk van uit dat ik gewoon ongi ga worden.. maar vroeg me af of dit rekbare slijm met een nadere ongi heeft te maken? en wie hier nog meer ervaring mee heeft? bedankt alvast!
ik dus ook vandaag! balen.. maar jij hebt dit dus ook gehad.. terwijl ik mn ei echt eerder heb gehad deze maand! vreemd he?
Hoi hoi, Deze maand heb ik heel goed mijn slijm in de gaten gehouden, toen het eenmaal begon gingen we volop aan de slag, kwam maar geen einde aan want dit slijm heeft 2 weken geduurt. Ik heb toevallig ook zo lang ovulatietesten gedaan en toch echt pas aan het einde van die 2 weken een positieve gehad (voel mijn ei eigenlijk niet) Dus mijn NOD zal nu wel wat langer duren, of niet hopelijk. In ieder geval heeft het bij mij 2 weken aangehouden! grrr