Ik zit nu aan tafel te laptoppen en kijk ff stiekem door de ramen van de buren en letterlijk overal staat de tv aan..hier ook hoor. vroeg me af waar jullie je mee zouden vermaken als je geen tv had..en ook geen computer. ik heb geen idee..mischien scrapbooken of van die gezelschapsspellen spelen. af en toe een boekje that's it
lezen. vind ik leuk om te doen. maar moet eerlijk bekennen dat ik het heerlijk vind om s avonds voor de buis te hangen. als ik niet achter de computer zit, zou de tv dus echt wel missen. en ik ben bang dat ik anders nog meer ga opruimen en schoonmaken in huis haha!
Ik kijk weinig tv, dus die kan ik best missen als t moet. Maar zonder computer? Geen idee haha, vroeg naar bed gaan denk ik
Ik heb geen tv Maar wel een computer die ongeveer net zo vaak aanstaat als de tv bij anderen, of nog wel vaker Ben op het moment veel van het terugkijken van series, vooral tijdens het voeden. Maar dat was de vraag niet... Ik hou heel erg van borduren en lezen, alleen nu met de kleine kom ik er minder aan toe. Ook wil ik het naaien (achter de naaimachine ) weer oppakken, en ik vind kaarten maken ook leuk. Dus of lekker lui op de bank met een boek, of lekker creatief aan de eettafel.
wij hebben ook geen tv . Ik puzzel graag, of ik lees, of studeer, of doe spelletjes, of luister muziek wanneer ik op de bank lig... Genoeg te doen hoor!
hier staat zowel de tv manlief zijn pc en mijn laptoppie de heledag aan.. laatst hadden we storing geen tv internet en radio wat zijn we toch verwent zeg.. gelukkig was de stad open op zondag en kon ik even de stad in maar anders had ik me dood verveeld.. zou niet weten wat ik zonder tv of com moet doen
mischien een hele brutale vraag maar waarom hebben jullie eingelijk geen tv? wij hadden vroeger zeker 4 jaar lang geen tv gehad. omdat mijn vader vond dat we dan te weinig aandacht aan ons schoolwerk zouden besteedden. tjah we waren een stuk jonger maar was wel jaloers op mn vriendinnen die thuis wel een tv hadden.
Zonder tv zou ik redelijk goed kunnen, hij staat wel aan 's avonds maar echt iets volgen doe ik niet. Films kijken doe ik sowieso al niet, van sommige series kijk ik weleens een enkele aflevering. Zonder laptop zou ik minder goed kunnen in ieder geval! Wat zou ik dan doen: scrappen (doe ik nu te weinig, lig hopeloos achter), lezen, creatief bezig zijn met kransen maken voor de voordeur, mooie vazen voor op tafel enz. dat doe ik wel regelmatig trouwens, vind ik erg leuk om te doen.
Wij hebben ook geen tv en ik mis het absoluut niet! Nooit 1 gehad, dus dan weet je eigenlijk ook niet wat je mist. Op dit moment heb ik niet zoveel zin om helemaal uitgebreid uit te leggen waarom niet, maar dat komt omdat ik erg moe ben en eigenlijk nog een heleboel te doen heb. Misschien een ander keertje...
hihih wat een crea bea's hier zeg!! ik hou wel erg veel van knutselen maar ben er niet zo goed en en baal er ontzettend van als het eindresultaat er niet uiziet als hoe ik het in mn hoofd had.
Ik zou echt heel moeilijk zonder tv kunnen.... Maar als ik hem dan toch moet missen, dan zou ik meer bezig gaan met mijn hobby; het maken van sieraden. En ik zou andere creatieve dingen gaan uitproberen. Daarbij hou ik erg van lezen, bij een goed boek heb ik meteen beelden in mijn hoofd, dus heb ik een inwendige tv
spelletje ? Toevallig spelen we de laatste avonden regelmatig weer een paar potjes boggle hoezo uit de oude doos . Na een half uurtje of 3 kwartier zijn we het wel zat hoor, maar het is wel leuk om even met z'n tweetjes te doen..
wij niet omdat we simpelweg geen plek hebben en moesten kiezen. we hebben gekozen voor 2 pcs, omdat we die nodig hebben voor schoolwerk. ook is mijn man zonder tv opgegroeid, bij hem thuis vonden ze het gewoon niet nodig, en het scheelt ons 15 euro in de maand. ik kijk toch bijna alleen maar programma's die op uitzending gemist komen, en dan kan het nog op mijn eigen tijd ook. later bij meer ruimte en geld wil ik er misschien wel weer 1.
De tv zou ik wel kunnen missen, maar m'n laptop...no way! Die zit zowat vergroeid aan m'n schoot, haha. De tv staat hier 's avonds meestal wel aan, maar dat doet manlief. Ik kijk liever naar uitzending gemist. Als ik geen tv en laptop zou hebben, dan zou ik nog meer lezen (dan ik nu al doe), en ik denk dat m'n huis er spik en span uit zou zien.
tv kan ik aardig zonder. Denk dat ik op maandag tussen 20:30 en 21:30 een tikkie onrustig wordt Zonder lappie kan ik niet hoor! Ik zou dan meer lezen, meer sporten. Manlief zou wellicht geen achterstallige klusjes in huis hebben hahaha
Wij hebben ook geen tv. We doen met de kinderen soms spelletjes, om de beurt voorlezen, muziek maken, knutselen enzv En als ze op bed liggen vind ik het Heerlijk om met een goed boek, warme chocolademelk, een koekje en een warme deken op de bank te liggen Wij hebben onze tv ong 12 jaar geleden weggedaan oa omdat we echt verslaafd waren! Ik had geen tijd voor mn baby omdat ik tv moest kijken . Als we bij mijn ouders zijn dan zien we natuurlijk wel tv, maar ik vind het toch wel prettig dat mijn zoons niet dagelijks met gewelddadige (teken)films en vrouwelijk bloot geconfronteerd worden. Thuis kijken ze wel eens een DVD op de computer, maar dat is toch anders; dan heb je zelf in de hand hoe vaak ze kijken en wat (en er is geen reclame tussendoor ) Maar eerlijk gezegd vragen ze daar niet vaak om hoor.
Hier geen tv, wil er binnenkort wel eentje voor de kleine man maar zelf geen behoefte aan. Zonder computer wordt wat lastiger, momenteel onderhoud ik via mijn laptop zo'n beetje al mijn contacten met mijn naasten in NL. Via laptop kijk ik overigens niet naar tv. Ik download of bekijk wel interessante filmpjes en lezingen om te bekijken en/of beluisteren.