Wanneer hebben jullie....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Slimpie, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verteld dat je zwanger bent?
    Ik kan mijn mond niet houden! Maar ik moet wel!:(

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!!!!!!!!

Waarom moet je je mond houden??

Wij hebben het beide keren meteen verteld!

3. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben toch bang dat als er iets mis zou gaan... je dan wel iedere keer eraan herinnert wordt als mensen je dan gaan vragen... hoe ver ben je al?
    Snap je een beetje wat ik bedoel?

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja snap je! Wij hadden zoiets van als het mis gaat dan komt toch iedereen ook wel te weten dat je zwanger was, dan hadden we liever dat ze het daarvoor al wisten.

Maar ieder z'n ding hoor.

5. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!!! Geniet ervan.
    De vorige keer hebben we het bij 6 week verteld. Geen idee wanneer wij het nu gaan vertellen! Wil eigenlijk de eerste echo even afwachten maar weet niet of ik zolang kan wachten!
    Ik heb een shirt besteld met op de voorkant: Ik ben stoer en achterkant: Ik word grote broer! Zooo leuk...
    Maar als jij je mond niet kan houden en je partner vind het ook prima kun je best je ouders/schoonouders/ evt beste vriendin het grote nieuws vertellen! Succes ermee!

6. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Hallo Silmpie

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Wij vertelen het ook pas na de eerste echo want bij ons is het ook al eens mis gegaan, daarom krijgen we rond de 8 weken al de eerste echo en dan gaan we het bekend maken
    succes.

7. Bij de oudste hebben we gewacht tot 6 weken. (Niet op m'n werk, die wisten het direct omdat ik met radioactieve stoffen werkte).

Bij de tweede en de derde direct verteld aan bekenden. Als het een miskraam zou worden dan zouden we ze daarover ook bellen. Dus wat ons betreft mogen ze het dan weten.
    Op het werk stil gehouden tot de controle met 11 weken.

8. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Alle zw dames gefeliciteerd.

Wij vertellen het na de goede echo van 2 maart met 7wk.
    Bij mijn eerste gelijk verteld ging fout. Bij de 2e hetzelde als bij 1. Bij mijn zoontje pas na de goede echo verteld. Bij mijn 4e zw gelijk verteld wel goede echo met 7 wk maar toch met 9wk fout gegaan.
    Nu weer in blijde verwachting maar we gaan het nu weer pas vertellen na de goede echo wil niet dat mijn ouders weer in de stress gaan zitten.

Maar ieder voor zich natuurlijk

9. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja daarom ik vind het zooo moeilijk..... :(

Maar me ouders en schoonouders gaan we het wel snel vertellen.
    Ik kan het echt geen 4 weken langer nog voor me houden hahahaha

Hey maar ladies... hebben jullie na een postieve test toch nog voor de zekerheid nog 1 gedaan?

10. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    hahahah heb 5 gedaan!!! Eerst 2 van KV, allebei licht positief. Toen predictor...negatief. Dus ik in tranen...
    Na zoek op deze site zag ik meerdere negatieve verhalen over predictor, dus toch weer kv opgehaald en die waren weer positief! Eigenlijk zou ik nog wel 1 willen doen, die van clear blue waar op komy te staan zwanger hahaha want geloof het nog steeds niet!!! Heb jij dat ook?

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    wij gaan het as. zondag vertellen aan ouders en mijn zussen...we zien het wel gaat het fout, dan is het heel erg maar ja... ik kan echt niet nog 4 of 5 weken wachten hoor...en daarbij rookte ik en ben nu gestopt dus als ik zondag op de verjaardag van me vader kom en ga niet roken dan weten ze ook al genoeg dus dan maar leuk vertellen:D...onze dochter van 6 krijgt een shirtje aan met ik wordt grote zus:) kijken hoe snel ze het zien

12. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Ik zit ook al aan test nr 6 hahahaha:D

13. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahah dan haal ik ook nog 1 voor de zekerheid... de digitale versie... maar ja ik ben niet ongesteld en vanmorgen echt een knalpositieve gehad, dus ga er wel vanuit dat het ook positief blijft.

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wat ben ik laat als ik dat zo allemaal lees..
    Bij de 1ste verteld toen ik 12 weken was en nu bij de 11 weken.
    Ik snap de redenatie wel over 'als het mis gaat dan weten mensen het'.. maar toch zou ik dat niet fijn vinden. Als het mis was gegaan had ik het uiteraard wel gedeeld met mensen die dicht bij me staan maar niet dat iedereen het weet zeg maar.

Oh en testen.. bij de 1ste heel braaf maar 2 x en bij deze wel 5 x :p (exclusief MvM test)

15. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb het met 12 weken bekent gemaakt vlak na de termijn echo. Ook gewoon omdat ik zelf nog overliep van ongeloof en het eerst wou zien, anders had ik het denk ik wel al eerder verteld.

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    bij 3 weken en 5 dagen :D ! haha

17. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik ga morgen voor de laatste keer testen hahah...kan het niet laten:D

18. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Wij hebben het de naaste familie met 9 weken verteld en de vrienden deze week, maar dat komt doordat een vriendin van mij me betrapt had op een dikke buik en mij op de man af vroeg of ik zwanger ben... :):) Tja dan kan je niet veel kanten meer op. Ik had liever gewacht met de vrienden tot 12 weken, maar dat is niet anders.

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    mn ouders, schoonouders en schoonzus weten het maaaar ik weet al dat hun hun mond voorbij hebben gepraat aan meerdere mensen..toevallig sprak ieman dmij vandaag aan!!
    PFFF is het dan zo moeilijk om je stil te houden??

20. Isodora

Isodora Actief lid

4 jan 2010
    173
    0
    0
    De eerste keer heeft mijn schoonmoeder dat ook gedaan en het ging dus mis... we hadden een verjaardag van de oma van m'n vriend... de hele avond mensen met medelijden naar ons toe... nou dat was niet bepaald een fijne avond:S
    Ik zeg het er nu dus altijd met nadruk bij... niet door vertellen. M'n moeder had de eerste keer ook d'r mond voorbij gepraat, dacht dat ze het al aan iedereen mocht vertellen zucht. En toen het mis was gegaan heeft ze het nog aan m'n oom en tante verteld... ja zei ze dat is toch m'n broer. Ja dat wel maar niet die van mij... geez.

Deel Deze Pagina