Nou, bij mij hielp diezelfde zalf dus heel erg goed! Na twee dagen smeren was het nagenoeg weg! Heb het daarna nog wel even volgehouden natuurlijk. Ik heb gehoord dat hetzelfde zalfje, maar dan onder een andere naam, ook gewoon bij de betere drogist te verkrijgen is. Het kan nooit kwaad om te smeren, dus als ik jou was zou ik het gewoon al halen en beginnen. Denk echt dat het wel zeker is dat het ringworm is... Maar goed, das mijn tip...
Ik zou nog even laten weten hoe en wat. Uiteindelijk zijn we niet meer naar de huisarts geweest de plekken werden minder dus dan heeft het niet zoveel zin meer. Zo gauw het weer meer wordt, gaan we zeker wel, maar nu had het niet zoveel zin meer.
goed smeren met bijvoorbeeld vaseline lanette of koelzalf. deze creme is via de HA te verkrijgen. en lekker vethouden. badolie van Fagron of Balneum gebruiken. mijn kids hebben hetzelfde en na goed smeren gaat het vanzelf over
Woensdagmiddag naar cb geweest en wijkverpleegkundige zei gelijk: ringworm. Hoef niet naar de huisarts, bij kruidvat Dactarin halen en smeren maar.