warm bad nemen om de rugpijn te verminderen,goed of slecht?

Discussion in 'Gezondheid' started by rosannanl, Jul 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rosannanl

rosannanl Actief lid

Jan 7, 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hallo,

Ik heb een vraag.
    Ik heb al een hele lange tijd heel erg veel pijn in mijn onderrug en linkerbil, en nu heb ik gehoord als je een lekker warm bad neemt dat ontspant en vermindert de pijn.
    Nu doe ik dat al een tijdje ga zeker 5x p.week in bad en zal je zeggen dat het wel klopt voor eventjes, maar is dat wel goed? kan het geen kwaad voor de baby al die warme baden?

alvast bedankt

gr

rosanna

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee hoor. Ik doe het ook (niet 5 keer per week dan) want soms kan ik niet eens meer lopen. Had het bij mijn zoontje ook, toen lag ik wel elke dag in bed.

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Een heel heet bad is niet goed voor je kindje. Je lichaamstemperatuur stijgt en dat van het kindje ook, en die warmte kunnen ze nog niet kwijt. Zolang je het niet te heet doet, maximaal 38-39 graden, dan kan het geen kwaad.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

#4 Marieke1983, Jul 24, 2009
    Last edited by a moderator: Jul 24, 2009
    Dat is onzin, het kan geen kwaad en je mag je bad zo warm maken als je wilt. ik lig er ook vaak in vanwege rug en bekkenklachen en de vlos vond het echt niet erg.

toen we gingen verhuizen met 20 weken en we ineens een bad hadden was de vlos helemaal verbaasd dat ik ernaar vroeg.

5. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Klopt wat Marieke1983 zegt, voor ke kindje kan het geen kwaad. Je moet er alleen op letten dat je het voor jezelf niet tè warm maakt. Ik bedoel, je hebt nu een grotere kans dat je het sneller warm krijgt en je kan dan draaierig en duizelig worden in bad.
    Maar lekker genieten van je badsessies, en al helemaal als het helpt voor je rug!

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

het klopt dat het in de eerste 3 maanden vd zwangerschap niet Te heet mag zijn, omdat dat gevaarlijk is voor de baby.

Daarna maakt het niet uit en mag je gewoon heerlijk badderen, ik doe het ook met veel plezier!

Share This Page