Hey, Ik heb een vraagje. Onze zoon van bijna 8mnd is uit zijn babystoeltje gegroeid en we zijn toe aan een andere. Nu kom ik uit in groep 1. Want hij weegt 9 kilo en is best groot. De actie van de Hema heb ik helaas gemist en een za nog ff wezen kijken. Helaas was deze maat al op Nu hebben we niet zo veel uit te geven. Dus is mijn vraag; welk merk stoeltje hebben jullie, is die goed en wat was de prijs en waar te koop? Ik hoop dat jullie me hiermee op weg kunnen helpen. Veel liefs
Wij hebben de maxi cosi priori. Fijn ding. We hebben hem gekocht bij Babypark op de budget afdeling. Kostte toen maar 100 euro, nieuw!
Ok, dat is een mooie prijs. Ik heb die Maxi Cosi Priori ook gezien bij de Prenetal. Die was iets over de 100 euro.
deze hebben wij ook fijne stoel. Ook bij burgerhout (sliedrecht en rotterdam) is deze voor minder dan 100 te koop.
Meiden, ik heb alsnog via de site van de Hema een doorgroei autostoeltje besteld. Hij is al binnen en het is een prima ding. Hij kostte 70 euro. Ik dacht laat het jullie nog ff weten.