droge zere ogen, en raar gevoel in de buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RSL, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    #1 RSL, 8 nov 2012
    Laatst bewerkt: 8 nov 2012
    Hallo dames!

Vandaag 4 DPO. Dit weet ik omdat ik mn eisprong voel ,en ter indicatie ook ovu testen heb gebruikt deze maand. Ik had zaterdagavond mn knaller, en we hebben het Donderdagavond, en zondag begin van de avond gezellig gemaakt. :D Maar nu het volgende, ik heb al 2 dagen een heel zeurderig gevoel in mn onderbuik. soort menstruatie krampjes, af en toe steekjes in mn borsten, en ontzettend droge, zere ogen.. moet soms mn ogen echt ff sluiten omdat ze dan echt zeer doen.. en heb overal over mn hele lijf jeuk :( beetje vreemd.. het lijkt mij te vroeg om nu al klachten te kunnen hebben, maar zou dit ergens op kunnen wijzen? Mijn NOD ligt alst goed is tussen 14 & 17 November..

Liefss

2. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

mijn NOD is ook rond de 15e-16e en ik heb ook al symptomen,
    ben misselijk met vlagen, heb al hoofdpijn sinds mijn ei, heb krampjes gehad en al een paar dagen een warm gevoel in mijn buik, ook had ik vandaag een steek in mijn schaamstreek heel raar, en ook moest ik vanmiddag hoesten en toen moest ik ineens overgeven.... heel raar want dat heb ik normaal nooit... ik geef alleen over als ik echt ziek ben en ook had ik toen even lichtelijke maagzuur of zoiets.... mijn tepels zijn ook gevoelig. zelfs in de bh voel ik ze zitten zeg maar....

gr

3. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    @Nina

Wat kan een lichaam toch raar aanvoelen he.. allemaal klachten.. en het maagzuur weet ik aan het stoppen met de maagbeschermers (2 maand geleden) maar ja kan daar nog wel door komen natuurlijk.. en gloeiende wangen, en mega vroeg wakker smorgens (voor mijn doen!) Pff en dan aankomende zondag jarig.. zou mooi cadeautje zijn een posi test.. mja das veeeeeeeel te vroeg op 7 DPO.. :(

hoop voor jou dat het positieve klachten zijn!! En spannenddd dat wachten is maar niks :(

4. niennac

niennac Actief lid

23 feb 2012
    127
    0
    0
    thuiszorg
    Meppel
    Hoi Ramona, ik zit in hetzelfde schuitje. Ik ben zondag ook jarig, maar mijn nod is ook pas rond de 18de. Ik ben al 2 dagen flink beroerd, overgeven, diarree, en hoop natuurlijk stiekem dat het wat met een innesteling te maken heeft. Spannend :)

5. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Zeker spannend! Duimen draaien hier voor je!

6. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Pffff volgens mij word ik grieperig... Koud,kramperig gevoel in mijn onderbuik, hoofdpijn, misselijk... veel plassen... niet fijn...:(

7. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik heb sinds enkele dagen ook heel droge en prikkelende ogen, ik herken het van de hooikoorts die ik heb tijdens de lente, maar nu kan ik onmogelijk last hebben van hooikoorts... Spannend, mijn nod is ook ergens volgende week... De week voor nod vind ik zoooo moordend... :)

8. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Wat ik hier lees is heel herkenbaar. Alleen ben ik 7 dagen geleden ongesteld geworden, wat nog niet helemaal over is. Nu heel klein beetje bloedverlies, maar ook stekend gevoel onderin mijn buik alsof ik een eisprong krijg of heb. Dit zou alleen wel erg vroeg zijn op dag 7 van mijn cyclus.... Hoop voor jullie dat alle symptomen bij een zwangerschap horen

9. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Heb trouwens vorig weekend ook 1 nacht flink veel overgegeven en diarree gehad, dit zal wellicht een buikgriepje zijn geweest.

10. niennac

niennac Actief lid

23 feb 2012
    127
    0
    0
    thuiszorg
    Meppel
    Hoi hoi, hoe is het met je? Nog last van bepaalde kwaaltjes?
    Liefs Nathalie

11. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Hoi nathalie..
    Ja allerlei kwaaltjes, buikpijn, al anderhalve week, steeds koud, met vlagen misselijk.. duizelig..zere borsten
    Maar vanmorgen getest.. Negatief..:( dus denk dat ik gewoon ongesteld word helaas...

Deel Deze Pagina