Droger aan als je weg bent?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fairy Tale, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik laat de droger ook nooit aan als ik de deur uitga. De wasmachine en de vaatwasser ook niet en de stekkers van oa de computer, laptop, waterkoker gaan uit het stopcontact 's avonds of als ik de deur uit ga.
    We hebben overal in huis brandmelders en op elke verdieping een brandblusser. Het enige wat ik nog vind ontbreken is een blusdeken in de keuken.
    Moet er niet aan denken dat er brand uitbreekt terwijl we niet thuis zijn. Als het zou gebeuren als ik thuis ben, zou ik het ook wel eng vinden, maar kan dan veel eerder actie ondernemen, mijn kind en poezen redden, 112 bellen en de schade hopelijk beperken.

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hier ook alles uit als we niet thuis zijn of zelfs maar ff snel naar de winkel moeten. (woon aan een winkelcentrumpje zelfs) Mn viend is (vrijwillige) brandweerman en hij wil absoluut niks aan hebben als we weg moeten. Zelfs als hij alleen thuis is en de pieper gaat doet ie alsnog eerst wasmachine/ droger uit(is vrij snel te doen hier dus hij is ook altijd snel op de kazerne)

Heb zelf bij mn ouders 1 x meegemaakt dat ik op zolder kwam en een brandlucht rook, gelijk de droger uitgedaan bij hun en mn vader en vriend gewaarschuwd die beneden waren. ben zelf ook als de dood voor brand.

de meeste branden ontstaan vaak door drogers (en ja zelfs wasmachines) dus..

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Wij hebben zelf geen droger, maar 2 jaar geleden een hele bovenverdieping in rook op zien gaan hier in de wijk. Deze mensen hadden de droger aan en zaten zelf beneden :$ Dat is natuurlijk wel héle domme pech! Zag er verschrikkelijk uit iig.

Deel Deze Pagina