en als je de fik ingaat en ts is jouw buurvrouw en haar huis fikt af door jouw droger en ze verliest dr man of kind... nog steeds een zeikerd zeker
Laat gaan, je zou bijna hopen dat ze een keer een huisbrand krijgen Hoop van harte dat het ze nooit zal overkomen.
Als dan als dan als dan...als we zo moeten gaan leven, dan zal ik maar gewoon op de bank blijven zitten en niet bewegen
Het is dat je het hoort natuurlijk, weet jij veel wat die mensen nog meer in huis hebben aan staan of weet ik het.
Ik vind het gewoon dom om een droger 's nachts aan te zetten of als je niet thuis bent. Wat is het nou voor moeite, om de droger te gebruiken als je gewoon thuis bent? Geloof me, was zat hier en niet alles in de droger, maar toch gebruik ik hem alleen als ik thuis ben. Als je weet dat drogers vaak brand veroorzaken, hoef je toch niet perse dat risico te nemen? Dat noemen ze de kat op het spek binden.
Ik zou zeggen ga dat lekker doen dan en ga niet hier zo dom lopen lullen. Gewoon medelijden met jouw buren.
Maar serieus, hoe kan iemand een zeikerd genoemd worden als die gene gewoon zuinig is op haar gezin? Mag dat niet meer ofzo? Ben je dan serieus een zeikerd? Kom op zeg.
Goh wat zijn we weer aardig met zijn allen, ts vraagt iets, ik geef antwoord en dit is het resultaat. Als het antwoord niet bevalt, kun je ook normaal reageren. Anders gewoon niet een vraag stellen waarop maar 1 antwoord mogelijk is
waarom meteen zo'n dramaverhaal van maken? Zoals ik eerder al schreef, mijn buren hebben alles los liggen qua electra binnen, kleine kinderen zijn ook nog eens vaak tot lat alleen thuis. Maar goed, moet ik dan dag en nacht met mn waardevolle spullen onder mn arm op de bank gaan zitten wachten? Ik kan me er niet meer druk om maken.
Dan ben ik maar een zeikerd . Ik ben echt als de dood dat mn gezin iets gruwelijks overkomt. Voorkomen is beter als genezen. Heb overal melders, meer kan ik niet doen.
waarom stel je de vraag dan of je een zeikerd bent terwijl je zelf al eigenlijk zeker was van je eigen antwoord?