Net mn kerstdeco opgeruimd maar weet niet wat ik terug zal plaatsen op mn dressoir, eettafel en salontafel. Dus show wat jij daar heb staan. Heb nu alleen een loper op tafel liggen en van whitewas hout een groot rond dienblad: leeg nog. Op dressoir alleen een schemerlamp en twee zwarte potten met foambloemen. Mn echte bloemen gingen altijd dood daar. Is een groot dressoir met vier deuren en de rest is dus leeg.
Ik heb een grote schaal met allemaal verschillende waxinelichthouders op tafel staan. Hij gaat van salontafel naar eetkamertafel aangezien dochter er niet mee mag spelen.
Ik kijk ook graag mee , weet ook nog even niks . Al moet ik toe geven dat ik er ook nog niet aan toe ben gekomen.
Toch even aan het frubelen geweest wat ik in huis had met dit als resultaat. Weet nog niet of ik er blij mee ben. Zijn lampjes van de action met een etagere met bonbonskaarsjes en bovenop minifoambloemen ook action. Tilantia eromheen. Even een paar dagen naar kijken of ik het wat vind. Het staat trouwens op de eettafel. Nu dressoir en salontafel nog.
Ik heb op de eettafel een rotan dienblad in hartvorm met kaarsen, op de salon tafel een rotan placemat met daarop een zilver schaal met gedroogde hortensia's en een drukbel, in de erker staat een butlertray met een glazen pot met zilver deksel gevuld met waxinelichtjes en een hoge glazen stolp met daaronder oude klos garen. Een dressoir heb ik niet, wel een sidetable en daarop staat een lamp, een bonbonschaaltje, een grijze brede vaas met witte rozen, 2 waxinelichtjes houders en mijn klok. Als ik er aan denk maak ik later even foto's!
Ik kijk ook mee, hier staat huis tot 15 februari nog vol met carnaval maar erna moe echt iets anders komen hahaha