Oh ik bedoel idd dat echt alle hoezen en slopen in 1 overtrek (de 2-pers) gaan zitten en dan vind ik het ook wel logisch dat net niet droogt Maar de overtrekken onder dichtmaken is natuurlijk wel een goed idee.
Hier een AEG condensdroger van 11 jaar oud. Ik prop de trommel altijd behoorlijk vol. 1.5 was en vervolgens op kastdroog. Hij doet er een uur over en alles is kurkdroog. Ik stop er wel altijd een droge handdoek bij.
Hier heb ik zo'n droogtrommel zoals in de wassalons (waar ik dus ook een muntje in moet gooien) heerlijk... Mijn was is droog op 65 minuten en echt droog droog...
Een paar jaar terug hadden wij ook zo’n oude droger, toen we een nieuwe kochten kregen we ineens geld terug van de energiemaatschappij Haha het kan goed lonen dus om een nieuwe aan te schaffen!
Mja zo koos de mijne de vaatwasser uit... Dat besteden we ook niet meer uit. Ik wil mn zeolith terug, neerklapbare rekjes en een knop die niet rete gevoelig is (zelfs op kinderslot!) je stoot er tegenaan en hij springt al aan (of uit als hij staat te draaien). Hij maakt schoon, kan verschillende temperaturen en heeft een resttijd indicator, daar is alles mee gezegd.
Hier kwam ik er wvhter dat het droogprogramma van handdoeken die 1,5 uur duurt, de was ook zo goed droogt. Dus waar ik eerst programma mix/katoen deed van 2 uur en 40 min droog ii alles standaard op de handdoekenstand en is het na 1,5 uur ook echt droog.