Hallo Mijn nicht heeft in januari een bestelling gedaan bij brocanterie sophie. Gelijk betaald en daarna was er geen enkel contact meer mogelijk. Veel mailtjes gestuurd en geprobeerd te bellen. Ze heeft aangifte gedaan maar daar gebeurt helaas niet zoveel mee Het gaat om 89 euro. Weet iemand nog een weg om dit terug te krijgen?
Ze zijn ook bij Radar geweest omdat er veel mensen waren met klachten. Geen idee wat je kunt doen. Bellen en mailen totdat je antwoord krijgt? Of als ze in de buurt woont dan kan ze langsgaan?
Ik ben bang dat je pech hebt...een via via bekende van ons had daar een workshop geboekt..winkel is daar leeg en ze kan geen contact krijgen. Op fb blijft ze win acties en posts plaatsen terwijl er verder geen contact te krijgen is. Negatieve comments worden genegeerd of verwijderd.
Over dit bedrijf is zo extreem veel slechts te vinden online.. Van niet geleverde producten tot workshops die niet doorgingen of waarbij ineens véél meer betaald moest worden dan afgesproken.. Ik ben ook bang dat je pech hebt
Omdat ik hier actief ben geweest onder een andere naam. Ik ken het bereik van zp, en hoop daarom op ideeen om het geld terug te krijgen. Uiteraard had ik ook al gegoogled maar kom niets verder. Wel om klachten te plaatsen, maar niet voor oplossingen
https://nl.trustpilot.com/review/www.brocanteriesophie.nl Deze reacties zeggen genoeg, je nicht kan naar haar centen fluiten vrees ik...
Als er genoeg mensen aangifte doen (bij meer dan 5, meestal) wordt er wel iets mee gedaan.. Kan alleen een tijdje duren.. Ik zou je nicht ook hier even op het bovenste berichten laten reageren; https://www.facebook.com/debrocanteriesophie/?fref=ts Wordt het verwijderd? Opnieuw plaatsen. Wordt ze geblokkeerd? Ander account aanmaken of het door iemand anders laten plaatsen. 1000 keer als het moet..
er is ook een gedupeerde pagina op facebook. Daar kan je even contact zoeken en je klacht vertellen. Die zijn actief bezig om er iets tegen te doen.
Rechtsbijstandverzekering? Of zo'n programma contacteren dat gaat over oplichting? Evt als je achter het bedrijf van webhosting komt die inlichten? Jammer zeg zo'n bedrijven. Maar ze lijken wel aanspreekbaar op facebook.... anders eerst privebericht sturen?
De shop is in meerdere uitzendingen geweest. Ik snap echt niet dat de site etc niet gewoon dicht gegooid word... Daarbij zijn er zoo veeel mensen die nog geld tegoed hebben. Dat wat er ook gebeurd. De kans erg klein is dat er geld terug komt.
Ik heb wel eens wat willen bestellen daar, maar nooit gedaan. Ze stond in mijn favorieten op m'n laptop. Meteen er maar afgooien zo. Blij dat ik er nooit besteld heb! Voor jou TS wat minder Hoop dat dit allemaal wordt opgelost voor je en miljoenen andere mensen die daar ooit hebben besteld en de pineut zijn.
Ik heb daar 2 jaar geleden een workshop gehad. Was verder allemaal prima, niks op aan te merken. Ik denk dat ze iets te snel gegroeid zijn en het allemaal niet meer overzien. Spijtig, want dit gaat zeker ten koste van je klanten. Ik zou er inderdaad gewoon naartoe gaan, dordrecht is best een leuke stad. Dus je kunt het vast combineren met iets anders leuks.
Die winkel in dordrecht is er niet meer. Er stonden mensen voor niks voor een workshop voor de deur. Op fb beweert ze geprobeerd te hebben te mailen of bellen maar dat mensen niet reageerden. Maar de mensen die daar voor niks stonden kunnen op geen manier contact krijgen
Dat beweerde ze toch al bij radar voor er weer een regen aan klachten was? Ze had beterschap beloofd maar zover ik mij kan herinneren was het geen eind goed al goed verhaal.
Oei! Klinkt inderdaad als een rare actie dan. Ik heb haar niet meer op fb, werd knettergek van al haar updates en vooral like en deel acties.