Droger in babykamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bubblez, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik denk dat voor Dirksmama een cursusje anti-betutteling en relativering "het beste"is. ;)
    Iemand die zo erg in hokjes denkt...pffff Ik ga er niet meer mee in discussie. Totaal zinloos!
    *gaat op ignore stand*

@TS: Denk dat je een goede oplossing hebt gevonden voor het droger probleem!;)

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Is ook zinloos, maar als niemand wat zegt voelen moeders die het niet via haar meningen doet zich misschien wel een slechte moeder en dat is niet de bedoeling. Ht gebeurt namelijk wel.

3. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Klopt hoor. Maar na 4x zeggen vond ik het wel genoeg. :D
    Ik wordt dan een beetje allergisch van dat soort mensen.

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Hier ook chronische jeuk door dit soort dingen hahahhaa.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    #85 dirksmama, 16 jan 2013
    Laatst bewerkt: 16 jan 2013
    hou nou eens f*cking op over bv...daar gaat het in dit topic helemaal niet over...

Ik noemde slechts dat het aanbevolen wordt om je kind de eerste 6 maanden op je kamer te laten slapen. Niet om je dwars te zitten, niet omdat er dan wat meer moeders het idee krijgen een slechte moeder te zijn, maar simpelweg omdat bewezen is dat dat het veiligste is. Kennis die o.a. door de Stichting Wiegendood en de Centra voor J&G verspreid worden. En kennis waar je verder mee mag doen wat je maar wilt. Ik vond het alleen belangrijk het even te noemen, niet om een discussie op te roepen, maar simpelweg omdat niet iedereen dit weet.

En ik vind dus niet dat een moeder automatisch bepaalt wat het beste voor haar kind is...ik ken net iets te veel mensen die als kind een rokende moeder boven de wieg gehad hebben...die moeders 30 jaar geleden wisten niet beter...maar onderzoeken hebben ons nu zo'n beetje wel geleerd wat beter is toch?

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.861
    113
    *pakt popcorn erbij*

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Chips!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer dat mijn toevoeging totaal negeerd wordt....

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Hou jij dan eens op met alles beter denken te weten.
    Een moeder bepaald wat het beste is voor haar kind. Punt

10. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    You go girl! Heb Dirksmama ook altijd overkomen als een betweter of iemand die bij t cb werkt ofzo... Ze bedoeld t vast niet slecht , maar komt heel betweterig over.

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Zijn er meer die het irritant vinden, maar niemand zegt er iets van. Niet dat het zin heeft, maar goed. Word er soms zo moe van. Lees ik weer een topic en denk ik 'daar gaan we weer'. Laat mensen in hun waarde en respecteer hun keuze wat het ook is. ;)

12. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Dat zei je niet hoor.. dit waren jouw letterlijke woorden

Jouw letterlijke woorden een aantal paginas terug. Je zegt niet dat het aanbevolen is maar je zegt dat het natuurlijk gewoon hoort.

13. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Bv is niet in alle gevallen het beste voor een baby (het werd zelfs bijna mijn dood als mijn moeder op advies nog was doorgegaan)
    Bij ouders slapen is niet altijd het beste voor een baby.

En voor degene die het nodig vinden om anderen ongevraagd te betuttelen met "het hoort niet, of het hoort zo..en daarbij ook nog denken dat diegene zich niet goed inlezen als as mama...

....nou die leven gewoon zelf in een heel klein wereldje ;)
    Hun tekortkoming....niet de mijne.

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63

Sommige mensen staan liever nog wat dichter bij de apen dan bij de wereld van nu ;)

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

wat heeft het eerste met TS haar vraag te maken?
    Moet je dat nou echt weer even benoemen?
    Ons zoontje heeft nog geen nacht bij ons op de kamer geslapen.....
    Sliep gelijk op zn eigen kamer en is qua ontwikkeling verder als menig peuter...

TS , ik zou er ook niet voor kiezen om de droger op de baby slaapkamer te hebben staan. Dan nog liever op de eigen slaapkamer.
    Ik zou de droger niet willen missen iig , vind het ideaal!
    Dan maar op een plek waar hij misstaat ;)
    Wij hebben ook condensdroger en er komt toch wel wat stof uit zeg maar.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Volgens mij kan dit topic wel op slot.....ts heeft allang gezegd dat ze een oplossing heeft gevonden voor de droger....

17. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Ik schrijf inderdaad dat het hoort. En dat vind ik ook, dat dat hoort. En ik verduidelijk het door aan te geven dat het ook gewoon een aanbeveling is.
    Jij mag vinden wat jij vindt wat hoort, ik mag vinden wat ik vind wat hoort. En als jij onderzoek voor me hebt waar uit blijkt dat een kind dat alleen op een kamer ligt het beter doet..ik hou me aanbevolen, ik leer graag nieuwe dingen.

En voor al die mensen met een bhorstvoedingscomplex: ophouden met emmeren daarover, dit topic gaat helemaal niet over borstvoeding.

18. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ook niet over waar je kindje slaapt...:D

19. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Ikschreef dit in eerste instantie om TO duidelijk te maken dat het de eerste 6 maanden geen probleem is met die wasdroger, omdat, als je de richtlijnen volgt, je kind de eerste 6 maanden toch niet in die babykamer slaapt.

20. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Pffff een complex doe normaal zeg.
    Jij vindt dat het hoort, dan is het nog geen feit. Een aanbeveling is ook geen feit.

Deel Deze Pagina