Ik wil graag mijn sloten veranderen. Kan ik dit via de woning bouw regelen (huur huis) of moet ik dit zelf regelen ? Ik hoop eigenlijk dat het via de woningbouw kan. Omdat ze toch heel veel sloten hebben liggen en als ik hier verhuis dan word mijn slot in een ander huis gezet die leeg staat om te voorkomen dat als ik nog een sleutel zou hebben hier in huis kan komen.
Volgens mij mag je het niet eens zelf doen als huurder, morgen gewoon ff bellen. Het is trouwens heel makkelijk om je sloten te vervangen als je gewone cilinders hebt, ik heb het nog nooit gedaan maar een vriendin van mij heeft het gedaan met mijn man aan de telefoon en ze was zo klaar.
Bedankt! Ik zal indd dan morgen even bellen. Het moet zo snel mogelijk dus ik hoop dat ze tijd voor me hebben!!
Wij hebben, toen we een huurhuis hadden zelf gedaan. Wegkregen bij de verhuizing 3 sleutels en hebben toen we er uit gingen ook netjes 3 sleutels gegeven van het nieuwe slot en dat was geen probleem.
In principe doet woningbouw dat. Mijn vriend werkt er namelijk voor. Gewoon even bellen. Misschien is het overal wel verschillend?!
Waarom zou een woningbouw dat doen? Er zitten toch sloten in? Als je nieuwe sloten wilt, kan dat waarschijnlijk wel als je er voor betaald. Jij wilt tenslotte nieuwe sloten. Als ze stuk zijn ofzo is het een ander verhaal, maar ik neem aan dat dat de reden niet is dat ze vervangen moeten worden.
Bij mijn vroegere woningbouw moest je dit zelf betalen, dus naar de gamma gegaan voor nieuwe cilindersloten, niet zo idioot duur, en je kunt het prima zelf
Bij onze woningbouw kreeg je dat aangebodem als nieuwe huurder...je mocht dan ook kiezen voor 1 sleutel voor alle deuren of verschillende sleutels...
Dat is zo. Maar er kunnen redenen zijn om ze te veranderen. In dat geval dien je het zelf te betalen maar plaatst woningbouw ze vaak en nemen ze sloten van de woningbouw zelf.