Nou mijn Iphone heeft het begeven Hij deed al een tijdje raar maar nu is ie echt kapot Ik ben dus op zoek naar een nieuw toestel, maar het zijn er zoveel dat ik door bomen het bos niet meer zie. Welke telefoon zouden jullie aanraden. - mooie foto's maakt - makkelijk in gebruik - niet te groot - wel met wifi
Iphone 4S of Ihpone 5 (die is wel gelijk een stukje groter) Ik heb de 4S en vriend 5. We zijn beiden heel tevreden en willen nooit meer een ander toestel als Apple!
ik heb de Iphone 4S maar hij is dus nu voor de 2e keer kapot. 1e keer is ie gerepareerd maar nou doet ie echt niks meer
oke dat is niet zo fijn.. manlief heeft altid iphone.. nooit iets mee.. heb zelf de s3.. maar die is behoorlijk groot.. dus dat wordt hem denk ik ook niet..
Ik heb de S2, ben helemaal tevreden! Heb nog nooit een telefoon gehad waarmee ik zo blij ben Hij is stabiel, batterij gaat niet zo snel leeg na de nieuwe update, en kan alles wat ik wil. Voordeel is dat hij nu niet meer zo duur is door de komst van de S3. En hij voldoet wel aan jou eisen geloof ik.
Ik lees mee want ik mijn abonnement verloopt binnenkort en ik wil een leuke gsm. Ik koop een los toestel met een sim only abbo. Mijn interesses gaat uit naar een Sony Experia S, is dat wat? Hij maakt wel super foto´s. Er zijn idd zoveel gsm´s. Een iPhone is gewoon te dure luxe, ik heb thuis een iPad3 en dat is genoeg. Ik denk niet zoveel internet nodig te hebben, thuis pak ik de iPad.
Hier hetzelfde. Mijn abbo heb ik opgezegd en wil nu ook een los toestel kopen en dan met een sim only abbo. Dat scheelt me de helft per maand. Ik heb gekozen voor de Nokia Asha, ik wil never nooit meer een touch screen.
Valt dat niet gewoon onder garantie? Wat vind je een groot scherm? Ik vind de s3 ook erg prettig, vind het scherm niet eens zo heel groot
De 1e keer was het schermpje kapot, maar nu gaat de telefoon zelf uit en blijft alles knipperen. Dan gaat ie vanzelf naar een stil modus En vanochtend was ie dus helemaal uit en ik krijg hem niet meer aan. Andere accu erin nee dat was het ook niet. Ik had een garantie van een jaar, en ik heb de tel. nu 14 maanden.. Is iemand bekend met Sony Xperia U?
Onder de nederlandse wet heb je garantie gedurende de normale levensduur van het apparaat. Van een dure Iphone mag je verwachten dat die het langer dan een jaar doet, als jij het product gewoon normaal gebruikt hebt dan zouden ze dus kosteloos moeten maken. Het zou alleen wel kunnen dat je onderzoekskosten hebt. Ik zou er gewoon mee terug gaan! Apple schermt zelf altijd met hun 'kwaliteits-producten'... Als je de vorige keer je telefoon via garantie hebt laten maken, dan heb je ook nog een garantie op die reparatie (wie weet hebben ze toen iets kapot gemaakt...)
Oh dat wist ik niet. Ik ga het morgen wel voorleggen bij apple store en kijken of ze een oplossing hebben. Thnx..