Droger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Scooter84, 28 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik heb bij geboorte van 3e een droger cadeau gekregen. Ik gebruik hem uitsluitend voor beddengoed en handdoeken. Heel soms een keertje voor kleding, als dat beter uitkomt.

Ik zou ook nog prima zonder kunnen denk ik :), ik zet hem zo'n 3x per maand aan, bijna de moeite niet :p.

Nee, geen must dus :p. Het is maar wat je gewend bent en wat makkelijkst werkt in je eigen situatie.

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nee hoor! Heb 3 kinderen van 7, 1 en 3 maanden en wij hebben geen droger. Ik heb een grote zolder en afgeven van zeer vochtige dagen (buiten) is alles droog met een dag!

3. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het 9 jaar met zijn 2e volgehouden en nu alweer 2,5 jaar met een kindje erbij. Echter heb ik nu een andere partner (die makkelijk elke handdoek en andere kleding in de was gooit) dus voor baby 2 die nu al 17 weken in mijn buik mag wonen komt er wel een droger. Gewoon om mijn lasten daarin wat "makkelijker" te maken en we willen ook gaan wasbaar luieren dus is het sowiezo wel makkelijk om te hebben. En we hebben geluk dat we hem krijgen voor kerst van mijn schoonouders, als ik er zelf een moest kopen had dit mij toch stiekem wel weerhouden.

4. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Mocht je kindje reflux blijken te hebben dan is het wel erg handig.
    Wij hebben pas sinds een maandje een droger omdat ik nu meer werk vind ik dat handig.

Maar stel dat je echt een wasje moet drogen doordat je de spullen snel weer nodig hebt dan mag dat vast wel even bij een buurvrouw of familielid in de droger toch? Als mijn buurvrouw het zou vragen in geval van nood zou ik dat prima vinden in ieder geval.

5. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Leg gewoon wat je als eerste nodig hebt op de verwarming / hang het in de zon. :)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit is inderdaad handig in de zomer op winter. In het voorjaar en najaar is het echt lastig, verwarming staat dan nog niet aan en de zo'n laat zich ook niet altijd zien ;)
    Op onze zolder droogt het niet zo heel snel en verder geen mogelijkheden om was op te hangen. Dan is een droger (voor beddengoed en handdoeken gebruik ik hem alleen) wel heel handig.

Deel Deze Pagina