Hallo, Mijn man en ik hebben een leuk geboortekaartje gevonden via Prenatal. Echter weten wij niet hoe dit werkt. Kan je daar ook vooraf bestellen? En dat je nog een proefdruk te zien krijgt? Wie heeft hier al eens besteld? Dank jullie wel alvast!😊 Groetjes Manon
Eerst Google of het bij prenatal wel het goedkoopste is. Zo hadden wij een kaartje daar in een van die boeken maar vonden via poobies het goedkoper. Meestal bestel je ze met de aantal dat je wil hebben. Je betaald meteen. Kaartjes kan je oneindig laten aanpassen. Je geeft een definitieve akkoord. En zodra de baby er is dan geef je de laatste info door. Meestal krijg je nog een proefdruk via internet en dan bij akkoord krijg je ze binnen. Bij de een kan je enveloppen uitzoeken die je wil. Bij de ander krijg je ook adresstickers. Je kan enveloppen tegen meer prijs vooraf laten opsturen om ze al te kunnen spelen schrijven.
Ik heb de geboortekaartjes van C daar vandaan Vooraf een proefdruk aangevraagd (x2 want we wisten het geslacht niet) Ik geloof dat je van te voren de enveloppen kan bestellen om ze alvast te schrijven maar dat weet ik niet helemaal zeker. Je maakt een account aan en daar sla je de kaartjes in op. Incl Naam en dingen die je dus al weet. Dan hoef je na de geboorte alleen nog de tijd, datum, lengte en gewicht aan te passen en dan kan je ze bestellen