Het duurt nog even maar begin volgend jaar hebben we een bruiloft en ik ben me nu al druk aan het maken over wat ik dan voor kleding aan moet. Het probleem zitbeen beetje in mijn schoenen ik heb 2 paar schoenen maar ik kan niks bedenken wat daar leuk bij staat en ook nog feestelijk is. Wat zouden jullie hierbij aan trekken? Andere schoenen is helaas geen optie
Misschien de kerst kleding afwachten en hopen dat daar een mooi broekpak of een broek met een feestelijke blouse bij zit.
Ik denk dat je deze schoenen draagt vanwege medisch noodzaak? In dat geval zou ik de schoenen omhelzen zoals ze zijn en ze niet meerekenen met je outfit keuze. Dus juist lekker dragen wat je wil dragen en de schoenen gaan er dan gewoon in mee ipv je outfit af te stemmen op de schoenen. In welk seizoen is de bruiloft? Dresscode? Persoonlijke voorkeuren qua stijl. Wat wil je echt niet? Of wat juist echt wel?
Ja dat klopt dit zijn orthopedische schoenen. Ik draag ook een volledig been orthese dus mensen zien toch wel dat het medisch is. Normaal draag ik niet echt jurken maar het lijkt mij voor de bruiloft wel leuk. Een dresscode is er niet en de bruiloft in in mei. Ik dacht misschien een lange jurk zodat het minder opvalt
Ik zou voor de sneaker gaan als het nog in de wintermaanden valt en dan een mooi broekpak aandoen of een mooie nette broek/pantalon met leuke blouse. Ik weet je figuur niet en je budget uiteraard niet, maar Studio Anneloes heeft hele mooie.
Een maxi jurk zat ik inderdaad ook al wel aan te denken. Een broekpak is ook leuk alleen zitten die broeken vaak wat losser om de benen en dat gaat niet zo goed met mijn been orthese denk ik
Edit: In mei kan je sandaal natuurlijk ook al. Een mooie lange jurk kan dan ook mooi zijn. Ik zou denk ik naar een winkel gaan waar ze echt meedenken en meekijken qua adviezen. Dan zie je er vast stralend uit op die dag. Als je in het zuiden woont, is Van Tilburg in Nistelrode een goede zaak (wel merkkleding, dus weet niet of dat past in je budget)
Gewoon dragen wat jij mooi vindt. Een jumpsuit kan heel feestelijk zijn. Of een mooie pantalon met blouse en evt jasje (afhankelijk van de temperatuur), jurk. Kan allemaal!
Ik zou de dichte sneaker doen, en dan een mooie maxijurk of jumpsuit eruit. Met een lentekleurtje en zwarte detail, zoiets als dit: https://www.kinglouie.nl/zita-jumpsuit-frenzy
Ik zou voor een leuke maxi jurk gaan van bijvoorbeeld www.ditislot.nl Daar staat zowel een sandaal als de sneaker onder. Die jurken vallen vaak over je schoenen heen en dan zie je je schoen niet eens heel erg. Je zegt dat andere schoenen geen optie is, ik zag dat ze bij die winkel van hetzelfde type sandaal ook een lichtere zandkleurige versie hebben. Mocht je in de mogelijkheid zijn om die te bestellen (hoewel deze schoenen moeilijk duur zijn maar wellicht via verzekering en pas volgend jaar) dan zou ik zeker voor een lichtkleurige sandaal gaan, is makkelijker te combineren in de lente / zomer namelijk.
Een mooie maxi jurk, leuke sieraden en gewoon naar het weer kijken welke schoenen passend zijn. Ik ben het eens met wat hierboven al gezegd is: kijk niet naar de schoenen, focus op de rest. Je mooie kleding,je haar,make up. Die schoenen zijn gewoon noodzaak en dat is wat het is.
Bij een bruiloft, of überhaupt in het dagelijks leven, heb ik weinig benul van de schoenen die iedereen draagt. Dus helemaal eens met bovenstaande... kies een mooie outfit waar jij blij van wordt ipv te bedenken wat bij de schoenen staat.
Ik vind de jurk van summum by quinty zo leuk! Maar een beetje te duur, maar ik weet niet wat jouw budget is Wellicht gaat hij nog in de uitverkoop, aangezien je nog even hebt. https://summumwoman.com/products/lange-glinsterende-strokenjurk-5s1572-12031-q-120
Maar hij schijnt enorm door, wat ik dus altijd enorm armoedig vind staan. en als je dat op foto al kunt zien in dat in het echt waarschijnlijk nog erger 229 euro om dan alsnog in je ondergoed te staan is dan zeker een hoop geld
In zo jurken zit er vaak een stuk onderrok tot aan de knie. Ik heb er vroeger zo een paar gehad (niet van dit merk) en daar zat ofwel een volledig onderjurk in ofwel een onderrok. Als ik naar.de.foto kijk denk ik dat dit hier ook zo is.