drogertips

Discussie in 'De lounge' gestart door Joeja, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik gooi echt alles er in en er is nog nooit iets lelijk geworden! bovendien is na het drogen alles lekker zacht, vrijwel vrij van kattenharen (hoera), en ruikt het heerlijk door de robijn doekjes die ik er in mik :)

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bluesky: gelukkig hoef je je handdoeken niet te strijken ook al zitten ze wat langer in de droger!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooh ja de kattenharen gaan er ook zo lekker uit !
    heerlijk vind ik dat !

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Die doekjes, zijn die speciaal voor in de droger?

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Erg handig topic. Wij gaan binnenkort ook aan de droger. Ben van plan beddengoed, theedoeken, handoeken, hydrofiel luiers, rompertjes etc er in te doen.

Geen bovenkleding van ons 3-en denk ik. Dat hang ik gewoon op. Maar goed, wij hebben geen balkon en geen tuin dus ik denk dat het een uitkomst is.

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @wup ja het zijn speciale doekjes voor in de droger !
    je hebt ze van robijn en soms zie je ze ook van andere merken bij de action bijv ......maar die vind ik wat minder lekker ruiken
    moet wel eerlijk bekennen dat ik ze bijna niet gebruik ..........

7. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Consider Dat bestaat niet als je een droger gebruikt zullen je kleren altijd een beetje krimpen maar het hangt van de tempratuur af hoeveel het gaat krimpen. Mijn droger kan op verschillende standen superdroog tot vochtig en een aantal standen er tussen in als je spulletjes niet niet te veel wil laten krimpen kun je dus bijvoorbeeld licht vochtig gebruiken en daarna strijken dan is het ook droog. Zelf gebruik ik altijd kastdroog dat is goed genoeg.

wat al eerder gezegt is doe nooit wol in de droger of doe het als je van je eigen trui een trui voor je kleine wil maken haha en lingerie is ook niet aan te raden maar dat is ook beter om met de hand te wassen ipv de wasmachine.

Ik vind juist dat de was uit mijn droger lekkerder ruikt dan als ik hem gewoon ophang maar smaken vershillen natuurlijk . Met een droger worden je handoeken ook zachter en schuren ze niet zo.

Vergeet trouwens niet om als je een droger met afvoer hebt er zo;n plastic flexible buis aan te maken en deze naar buiten te hangen anders komt al het vocht wat je net uit je kleren gedroogt hebt zo je huis binnen en dat is nit gezond.

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben fan van de doekjes van Robijn en dan de doekjes in de oranje verpakking. Ruikt lekker en kleren kreuken minder. Ik gebruik ze wel altijd, het ruikt beter dan ophangen en drogen.

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Weet iemand toevallig hoe duur die doekjes zijn?

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmmhh niet zo gek duur hoor , maar weet het niet precies

11. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Nah, ik heb hem gebruikt :confused: En mijn beddengoed ligt al opgevouwen in wel in de kast ! :confused: :confused: :confused: :D :D :D :D
    Ge-wel-dig! Het was zacht, niet gekreukt hoor hihi, warm, het rook lekker, en het was heel makkelijk op te vouwen.
    Het is wel zo dat ik op dit moment nog op een apartement woon midden in de stad. Mijn was buiten hangen ging niet, en ik was altijd aangewezen op een wasrek in de badkamer, waar de frisse wind er niet doorheen kan waaien en waar alles in de weg staat. Voor mijn beddengoed was ik genoodzaakt gebruik te maken van de deuren in mijn huis... :oops: Ik vond altijd dat het wasgoed na een dag drogen tussen de wasmiddelen door een beetje rook naar stilstaand water. Met de droger geen last meer daarvan! :D :D Mijn deuren zijn beddengoed vrij (ziet er ZO rommelig uit) en de hydrofielluiertjes en rompertjes van mijn dochter hoefde ik niet eens te strijken. Scheelt me voortaan uuuuren werk.

Ik kan wel wat met de tips die ik hier lees. Ik zal voorzichtig zijn met nette kleding. Eerst even uitproberen enzo. Mijn droger heeft ook allerlei verschillende standen. Het is een condensdroger (we hebben geen geschikte situatie hier voor een luchtdroger) van Indesit. We hadden ook al een Indesit wasmachine waar ik erg tevreden over ben vandaar dat we ook voor deze droger zijn gegaan. Ik ben er nu al heel erg blij mee. Hij maakt niet eens zoveel lawaai!

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    super he! ik zou ook echt niet meer zonder kunnen hoor!

13. Trees

Trees Niet meer actief

Ik weet het niet precies, let nooit zo op prijzen :oops: Volgens mij tussen de 2 á 3 euro?! En dan heb je een doosje vol. Ik heb geen idee hoeveel daar dan weer inzitten? Ik koop ze ongeveer één keer per maand.

14. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik doe alleen ondergoed, handdoeken, theedoeken, vaatdoeken en 'oudere' shirts in de droger. Rest hang ik allemaal op (buiten in de tuin en/of op zolder, we hebben een hele ruime zolder)

Deel Deze Pagina