Dromen die blijven ‘hangen’

Discussion in 'De lounge' started by aYh4L8, Mar 28, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zon1980

zon1980 Bekend lid

Dec 16, 2007
    915
    174
    43
    Yep, hier nog 1 die dit soort dromen herkent. Alle wc's zijn raar, vies, toch geen wc, open of whatever.

2. jupke

jupke Niet meer actief

Ik droom met regelmaat dat ik heftige diarree heb, op het toilet zit.
    En na een tijdje pas door heb dat iedereen me kan zien. Zit dan in de klas ofzo.
    Wc trekt niet door, pot loopt over, alles zit onder.

Meestal droom ik dat tijdens een periode van stress.

3. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Weet jij waar huizen voor staan in dromen? Mijn terugkerende dromen gaan altijd over huizen. Een heel specifiek verhaal wat steeds terug komt. Het is overigens geen nachtmerrie. Die heb ik zelden.

4. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

Mar 1, 2013
    1,363
    1,416
    113
    Female
    Oost-Groningen
    Oh ja, die van de wc's! Die komt hier ook regelmatig terug. Dan hebben de wc's maar een halve deur, of glazen wanden oid... :|

En sinds ik weer zwanger ben, droom ik ook vaak over nog meer kinderen. Zo heb ik vannacht dochter van school gehaald, lopend, met een bolderkar, waar een jongetje van 2 en een meisje van 4 in zaten, doe hadden we geadopteerd uit Roemenië. En de baby (die nu nog in mijn buik zit) had ik in de draagdoek.

Ik heb eerder ook al een dreumes uit Roemenië geadopteerd in mijn droom. Angelica heette ze. In de droom zelf gebeurde niks bijzonders, ik ging dr ophalen en na een tijdje weer terug naar NL. Op weg naar huis nog wat kleertjes gekocht en bij de McDonald's iets gegeten.
    En toen ik wakker werd, zat ik nog zo in de droom dat ik heb gejankt omdat ik dr ineens kwijt was. :oops::(

(Dat gevoel had ik al eens eerder, toen droomde ik dat ik zwanger was en dat voelde zó echt. En toen ik wakker werd, was de buik ineens weg. :cry:)

5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    @iMoeder huizen staan vaak voor je fysieke ik. Elke ruimte vertegenwoordigt ook een deel. De zolder bijv. Voor je denken het hoofd.. ramen voor de toegankelijkheid.. etc. Etc.

6. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Mag ik je een pb sturen?

7. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Jawel hoor. Geen probleem.

8. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Vroeger droomde ik vaak van neerstortende luchtballonnen. Ik ging dan de mensen helpen. Een droom die ik toen ook meerdere keren heb gehad was dat ik snoep moest aannemen van een clown, maar dat niet wilde. Ik die droom rende ik dan steeds naar huis .
    Nachtmerries heb ik alleen als ik ziek ben, maar ik kan wel ooit paniekerig wakker worden of inderdaad pijn voelen in mijn droom die weg is als je wakker wordt.

Share This Page