dromen,duizelig en raar haar,wie kent het?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jee, 16 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    haha,die kwaaltjes he meiden...Maar ja,wel voor een mooi doel! ;)

2. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Raar, dat droge haar. Ik heb het ook. Kan liters cremespoeling gebruiken, maar het blijft net stro als ik het wil kammen nadat ik het gewassen heb. En daarna wordt het juist weer heel snel vet.

3. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Jaaaa,lijkt net ofdat je er mega veel waterstofperoxide ingehad hebt.Ach ja,hopelijk trekt dat ook weer weg! ;)

4. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    ik heb juist dat mijn haar heel snel vet word..heel irritant..

5. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    ik droom sinds een week heel intensief en vaak heel naar, en idd ik onthoud vaak veel.

Ook ben ik vaak duizelig, vooral als ik een tijdje ergens moet staan (in de rij bij kassa bijv.)

en mijn haar, pfffff ik ging mijn haar 3 weken geleden verven, maar ik wist helemaal niet dat ik zwanger was toen, en toen had ik het geverfd en de kleur was zo lelijk geworden, ik was er echt verdrietig van, maar achteraf las ik dus dat als je zwanger bent dat de kleur zo anders uit kan pakken, nu zit ik dus met een kop vol lelijke kleur haar :cry:

6. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ik heb ook vreemde dromen de laatste tijd zou dat echt met een zwangerschap te maken hebben dan?

7. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    mijn tante zegt dat het door de zwangerschap komt :)

8. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Nou,zo zie je maar...Dromen beleef je dus vaak veel heftiger als je zwanger bent.Dromen jullie nu nog zoveel?Bij mij is het wel minder,maar slaap wel goed!

Deel Deze Pagina