hallo, Weten julllie wat dit kan zijn? Ik heb pas over 5 dgn mijn nod maar heb nu echt het gevoel dat het moet komen maar iedere keer dat ik naar de toilet ga zie ik geen enkel spoor. Verder ben ik wat misselijk maar goed kan ook zijn dat ik er teveeel mee bezig ben... Hellllpppp
Hoi Karin, ben je niet aan het ontpillen? Ik heb daardoor ook eens een cyclus van 20 dag gehad ... Verder zit ik nu met hetzelfde probleem. En ik ben niet de enige. Lees dit topic maar eens ... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=20498
ik had een week voor mijn nod steeds ongi gevoel en dat had ik normaal nooit... het bleek dus een week later een beginnende zwangerschap te zijn..
ik vind het heel spannend. Dan heb ik zoiets van kom op wat is het want volgens mij kun je ook je menstruatie tegen houden door er zo mee bezig te zijn....hebben jullie dat ook niet?
Ik had bij mijn eerste cylcus ook ongeveer een week van te voren af en toe krampjes. Maar dat verscheelt bij mij per cylcus. Daarna niet en nu weer wel.. Gr, Butterfly